9. toukokuuta 2013

shoes no 1.

Here is my shoe collection, actually there is missing my crocs and sneakers. Those aren't introduction material. I have 20 pair of shoes, there isn't too much shoes. Hardest in my interest in shoes is that I love one pair of shoes some time and then I don't use them. I should try to invent more looks when I could use more my shoes. Then they wouldn't be useless. I use most of my time those lovely platfom snekers. I have hide these shoes in my closet so those who visit our appartment they won't see my whole shoe collection. Now I want two pair of shoes + I want more diffirent colour Dr. Martens

Tässä ois nyt sitten mun kaikki kengät, tai no puuttuu tosta mun lenkkarit ja crocsit... ne ei oo niin esittely materiaalia. Sitä paitsi crocsit on mulla töissä. :) Eli mulla ois 20 paria kenkiä, ja kenkiähän koskaan ei ole liikaa. Tässä on vain se vaikeeta että ihastun ja jumitun yhtiin kenkiin joksikin aikaa aina. Pitäis yrittää enemmän keksiä asukokonaisuuksia niin että käyttäisin ja vaihtelis kenkiä, kun niitä kerran löytyy. Eli ette siksi näe mulla kovinkaan usein näitä kenkiä mitkä mulla on kaapissa piilossa, koska tällä hetkellä tallustelen koko ajan niillä platform tennareilla.
Tällä hetkellä himoitsen kahdista uusista kengistä, jotka löytyvät tästä hyvin läheltä. Sitä paitsi ne ovat myös tarjouksessa siellä liikeessä, tekisi niin mieli hakea ne vauveliinit omaan kaappiini talteen. Tietysti olen tehnyt sen virheen että olen sovittanut molempia kenkiä. Niin joo onhan mulla ebaystäkin katottuna yhdet kengät. Oi voi >o< + haluaisin usemman eri sävyiset dr. Martensit :)

Cinderella (shoes no 2.)
Nothing isn't permanent, not even my shoes (shoes no 3.)
 1. biker boots 2. biker boots with spikes
 3. combat boots 4. dr. Martens  5. combat boots
 6. platform sneakers 7. red sneakers 8. black snekers 9. winter snekers 10. wedge snekers
 11. spikewintershoes 12. winter shoes
 13. sandals
 14. platform wood highheels 15.ankle boots 16. spike highheels
17. Jeffrey Campbell Lita Spikes 18. Nellys wedge

4 kommenttia:

  1. Hnngh, sulla on kyllä ihania kenkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, haluaisin lisää. esim. möin tossa creepersit pois ku ne oli vähän isot ja ajattelin et hankin uudet sitten jossain vaiheessa :) koska ne on niin ihanat >o<

      Poista
  2. Woah! Pitäs ihtekki tehä tämmöinen kenkäesittely :D
    Sulta tulee AINA hyviä ideoita blogiaiheiksi xd

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...