5. toukokuuta 2013

no 39. / hair no 4.

Vappu meni... ajatukset kulkee.. Mitä nyt on oikeen tapahtunu...
No kävin tosiaan siellä optikolla, kuten aijemmin mainitsin. No olihan se arvattavaa että tulee uudet lasit, noo pistin kerralla heti kahdet. :) Specsaversilla on ollu ties kuinka kauan sellanen tarjous että 2 lasit yhtien hinnalla. Esittelen teille sitten niitä kun vain saan ne, he arvioivat että parisen viikkoa pitäisi mennä ennen kun saan ne.
Hihii, oon toisaalta iloinen vaikka kallista se on ja näkö huononee, mutta uudet lasit. XD
Töissä oon taas viettäny ihan kivasti aikaa, siinä syy ettei musta kuulu+mun kamerassa ei oo pattereita enkä oo saanu aikaiseksi ostettua pattereita. Väsyny oon myös sen takia ja ei oo saanu tehtyä oikein mitään. Nytkin pitäis tehä läksyjä ja tehä ompelu juttuja, mut plaah~ Ruokaakin pitäisi laittaa, sentään jaksoin laittaa pyykit. x) Huomenna onneks ei tarvi töihin, niin vois huomenna sitten touhailla tai jotain.

Niin ja sitten mulla on taas vaihteeksi hiuskriisi, tahtoisin jonkun kivan kesä tukan. Eli kyse on vain hiusten värjäämisestä, koska en halua leikata näitä. (alan pitää näistä kun ne on jo yllättävän pitkät pitkiin aikoihin) Vaihtoehtoja ja mieleni puntarissa ovat; jotkut vaaleat, mutta pelkään kovasti että sopivatko ne minulle millään lailla. Viimeks kun mulla on ollu jotain vaaleaa niin ammattikoulun tokallakohan se oli, silloin mulla oli reilusti lyhyemmät hiukset ja näytin hieman pojalta. Tietysti tämä ihana punainen joka on minun päässäni vain kerran ehkä kunnolla nähty, ja sekin oli viime kesänä. Sillon en voinut pitää sitä, koska punaisen ylläpitäminen on kallista. Viimeinen tai oikeastaan mikä ensimmäisenä minulla tuli mieleen että laittaisin jotain piristystä/yksityiskohtaa näihin mustiin hiuksiini.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...