6. toukokuuta 2013

hair no 5.

Olin tänään hyvin heikossa kunnossa pääkivun takia ja jouduin lähtemään koulusta aikaisemmin. Päivä meni aikalailla sängyssä nukkuen ja yrittäen päästä eroon pääkivusta. Tulispa ne silmälasit pian, en jaksa enää tota hirveetä pääkipua. Tosiaan kuuden maissa vielä kärsin pääkivusta ja ajattelin josko lähtisin pienelle taaperrus reissulle anttilaan+seppälään. Ulkona oli ihan sairaan lämmin ja ihana sää, se piristi mua ihan älyttömän paljon kun olin hetken raittiissa ilmassa. Kävin seppälässä kiertelemässä ja katselemassa liikkeen tarjontaa, samalla moikkailin tuttavia. Sieltä sitten ajattelin että voisin käydä kurkkaamassa anttilassa josko siellä olisi tarjousta hiusväreistä ja olihan siellä. Mulla on hyvä vaisto, live värit nimittäin oli reilusti halvempia joten uskalsin aloittaa tämän rumban. Aikaahan se vei, koska kello on nyt jotain kymmenen ja hieman tappoi hiuksiani, mutta nyt saavat olla jonkin aikaa. Pitää nyt vain käydä jokunen päivä hakemassa jostain parturi/kampaamosta punaselle värille niitä ihania tököttejä. Tässä on nyt tän tytön kesätukka.
Niin joo ja tää mystinen pääkipu hävis tuolla taaperrus reissulla. :) onneks.


4 kommenttia:

  1. OI WAU!! Ihan mielettömän ihanat hiusset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiii~ kiitos, itekki oon tyytyväinen :D

      Poista
  2. kivaa aijanviettotekemistä : D mahtavat hiukset! ootan itekkin että saisin leikattua hiuksia tässä pe ko emäntä tulee käymään : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellakin, kiitos :D ite meen käymään äitillä torstaina :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...