19. toukokuuta 2013

no 45.

Eilen illalla tuli järjesteltyä olkkaria vieras ystävällisemmäksi ja samalla myös euroviisu kotikatsomoksi. Ronja ja Petra saapuivat meille katsomaan euroviisuja. Hullun hauskaa oli, naurettiin ja ihmeteltiin esiintyjiä kun itse en ollut katsonut semifinaaleja niin en tiennyt lainkaan esiintyjistä mitään. Ihan semi ok esiintyjä voitti ja hauskaa oli kun meinasin loppu ajasta nukahtaa nojatuoliin.
Jee kesä on tullut meillekkin... tosin vietin pari ekaa hellepäivää töissä ja murisin itsekseni kun en päässyt ulos. Myöskään en oo ihan varma oonko innoissansi nimittäin tänne kämppään kuolee aamulla kun aurinko on paistanu koko ajan meijän ikkunoihin... No mut onneks Matti hankki meille ihanan Oskun tuulettamaan mua kuumiks päiviks kun löhöän sisällä. Tänään tosin voisin käydä taapertelemassa hieman ulkosalla kun on niin hyvä sää, nyt kun voin nauttia siitä. Muutenkin voisin aloittaa liikkumisen ainakin aurinkoisina päivinä josko saisi hieman rusketusta tähän kalpeuteen. :D
Tänään eli sunnuntaina minun onnekseni on pyhäpäivä <3 eli on vapaa sunnuntai, (oon tehny hyvin pitkän putken viikonloppu töitä, on se ollu kivaa mut joskus kaipaa vapaatakin) tosin harmillisesti aamusta asti ankara pääkipu ja Matti torui minua hieman ja kehotti että mun pitäis mennä tuon asian takia käymään lääkärissä ja selvittää mistä se johtuu. Nimittäin mulla ei oo mitään pikku pääkipuja sillon ku pää on kipee... ^^'' Mut jooh 7-8 välillä aloin selvitä siitä, ensimmäisenä päätin että mun täytyy syödä ja juoda nyt paljon ettei oloni laske takaisin alas. Meillä oli myös Matrix maratooni, johon tosiaan en kyennyt osallistumaan tyhmän pääni takia. Pääsin kyllä seuraamaan viimeisen elokuvan lopun ja mussuttelemaan herkkujakin, niin ja tietysti nauttimaan hyvästä seurasta.
Niin joo tuli hommattua liput marraskuiselle MSI:n keikalle <3 hihii~





4 kommenttia:

  1. MSI !!! Oon kateellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ollu kalliit liput, ei muutako hommaamaan tiketin sivuilta :DD

      Poista
  2. Ei pysty oon sillon Aasian mantereella :(

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...