12. toukokuuta 2013

no 41.

Mennyt viikko oli koulun suhteen ihaanan lyhyt. Tosin olin vain maanantaina ja tiistaina koulussa, koska keskiviikkona derppasin aamulla ja luulin että mulla alkaa 8lta koulu. Menin siis koululle 2 tuntia liian aikaisin ja lähdettyäni sieltä pois eräässä valoristeyksessä olin nousemassa pyörän kyytiin niin jalka lipsahti ja olin nurin. Siksi nämä ihanat naarmut ja mustelmat jaloissani, tosin tuossa kuvassan näkyy kovin hennosti ne. Muutaman päivän aikana ne on vielä pahentuneet tai no tummuneet, muutakin haittoja tuosta kaatumisesta on ollut. Kehoni tietysti tärähti tässä kaatumisessa niin nyt oon sitten kauttaaltaan jumissa, niskat ehkä pahiten.
Torstaina oli vapaa päivä ja mentiin käymään ullavassa veljeni luona + äitini luona kaustisella, (äitienpäivä kahveilla hieman etukäteen) sitä ennen tosin käytiin herkuttelemassa Kappelin Grillillä pitkästä aikaan. Oli kiva reissu ja siitä sit tuli fiilis että haluan lähteä jollekkin pidemmälle reissulle, noo eiköhän kesällä. Torstai iltasella innostuin leikkaamaan ja purkailemaan, kaikkia ompelu juttuja. Inhottavaa kun illalla tulee inspiraatio, ku sit on hiljasuus ja ei saa ommella. :( Noo onneks inspis jatkui aamuun saakka niin sain aamulla ompeltua perjantaina ennen kuin mun piti töihin.
Lauantai meni aikalailla töissä ja sitten hengailtua illalla kavereiden kanssa. Alkoholi oli seurassamme, tosin huomasin taas että en ole sellaisia ihmisiä jotka kykenevät juomaan litratolkulla ja bailaamaan vielä baarissakin. Lähdin hyvin ajoissa pois baarimaailmasta hakemaan ruokaa ja mussuttamaan sitä sitten kämpille. Sunnuntai aamuna, kevyt pääkipu ja väsymys vaivasivat minua. Sitten piti vielä yrittää nopeasti valmistautua äitienpäivä lounaalle, Matin kotiin.  Onneksi pirityin pikkuhiljaa, siellä oli taas aivan älyttömän ihanaa ruokaa. Niin joo ja tietysti siellä sitten kiusoteltiin hieman minua, että enköhän minäkin sitten ensivuonna saa viettää äitienpäivää. Ehkä ei, taidan ennemmin panostaa opiskeluun, töihin ja nauttimaan elämästä vielä ilman pieniä taaperoita. (eli party with friends)
Nyt illan olen nukkunut kevyet päikkärit ja katellu tilailtavaa ebay:stä.. taas vaihteeks. Eli löhöilly ja nauttinu vapaa illasta kuunnellen musiikkia täysillä yksin kämpillä kun Matti oli pelailemassa korttia. (pakko myöntää että joskus nautin siitä että saan olla yksin omien ajatusteni kanssa)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...