21. toukokuuta 2013

no 46.

Aurinko paistaa ja Hennaa ei kiinnosta meikata, siksipä siis en jaksa hirveesi ottaa itestä mitään asukuvia. Sunnuntaina innostuin lähtemään ulos rullaluistelemaan, ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Alkuun oli hieman totuttelemista tasapainoiluun mutta pian luistelu alkoi sujua. Tein pienen lenkin leikkarille ja sieltä palatessani jouduin pysähtymään liikennevaloihin ja vastakkaisella puolella oleili vanhan oloinen mies pyöränsä kanssa. Hän vinkkaili minulle silmää ja siirtyi puoleen väliinsuojatietä tienjakajan kohdalle, vinkkailu ja lentosuukkojen määrä vain kasvoi ja aloin mennä paniikkiin. No katselin hieman että onko autoja tulossa vaikka jalankulkijoille paloi punainen valo ja tempaisin vaudikkaasti miehen ohi, ollessani hänen kohdallaan hän sanoi minulle jotain mutta tällä tytön tylleröllä oli kuulokkeet päässä joten en kuullut mitä hän sainoi vaan jatkoin kohti kaupunkia. Myöhemmin kurkkasin taakseni varmistaakseni ettei mies seurannut minua. Huoh, onneksi hän jätti minut rauhaan.^^'' 
Ajattelin hetken että liikunta ei ole minun juttuni, kun aikaisemmin minulle on tapahtunut kaustisella hieman toisin. Siellä taas jotkut nuoret pojat huutelee  rivouksia autosta ja painelee rääkkää minulle,
Tietysti on ihanaa kun aurinko paistaa ja on lämmin että voi liikkua ja olla ulkona. Tänä kesänä yritän ottaa edes hieman ottaa aurinkoa etten näyttäisi niin sairaalta, eli mun täytyy olla ulkosalla noista kummallisista miehenpuoliskoista välittämättä. Maanantaina sitten oltiinkin Karon kanssa leikkarilla makoilemassa auringossa. Sitä ennen tosin kävimme syömässä ja SPR:n kirpputorilla pyörillä. SPR:n kirpparilta löysin tuon kivan "liivin" itselleni.
Sitten samaisena päivänä rakas Matti oli hakenut postista minulle kuuluvan paketin. Rakas reppuni saapui aasian ihmeellisestä maailmasta, se on täydellinen. Pakettia avatessani pelkäsin tuotteen kokoa ja laatua, mutta turhaan. Illalla myöskin tuli tehtyä pieni ekstemporee vierailu Tomin luona, kun hänen tyttöystävänsäkkin oli maisemissa, joten tuli nähtyä häntäkin pitkästä aikaan.






2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...