2. toukokuuta 2013

no 37.

Jouduin sinnittelemään vapun kun olin tiistaina töissä ja sain viestin, että kenkäni ovat saapuneet postiin. Postihan kerkesi mennä sillä välin kiinni kun olin töissä, mutta ah odotus palkittiin tänään. Onnellinen pikku tyttönen meni hakemaan postista uusia lapsosiaan. (itseasiassa Mattikin sanoi että Henna sai taas uudet lapset xD) Hauskaa tässä oli, että tuohon vähän matkan päähän oli avattu shoe stopin outlet ja sanoin Matille että pitää käydä kattomassa se jossain välissä ja sain vastaukseksi että "ai lisää kenkiä :D" <3  Niin nyt siis sain Jeffrey Campbellin Lita Spikes kengät. Oon ihan sekaisin onnesta, en olisi ikinä uskonut että ostan ne kun ne ovat niin arvokkaat. Mutta tosiaan kiitos Karon kun tarkkaili tarjouksia, nämä rakkaat kengät olivat siis puoleen hintaan. Oikeasti nämä söpöläiset maksaisivat n. 190€ (täydellinen sijoitus kohde)
Olen kuullut vain hyvää Jeffreyn kengistä ja kun sain ne omiin jalkoihini, niin ah se on totta~ Kengät jotka ovat täydelliset jaloille.
Huomenna onkin jo taas perjantai ja mulla on optikolle aika, siinäkin yksi raha reikä.  >o< En tiiä huonolla/hyvällä tuurilla joudun/saan hankkia uudet lasit. Siitä on jo melkein kaksi vuotta kun viimen tarkistin näköni, ja mulle on ollu ihan hyvä että noin parin vuoden välein käyn selvittämässä et mikä on tilanne. Tähän asti oon itseasiassa joutunu aina uusimaan lasit. :/ No myöhemmin selviää teillekkin mitä huomenna minulle tapahtuu.



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. totta, oon vieläkin hieman sekaisin ja hukassa että ne todella on mulla tuolla eteisessä <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...