15. toukokuuta 2013

laukku no 1.

Teen tämän haasteen ihan huvin ja tylsyyden vuoksi. Poona teki blogissaan videopostauksen laukun sisällöstä, ajattelin itsekkin sitten tosiaan ajankuluksi tehdä sellaisen.
Tosin itse en ole vielä uskaltautunut tähän videoiden maailmaan, mutta joskus sen verran minä voin sanoa. 
Eli asiaan, laukustani nykyään löytyy;

kolme silmälasikoteloa, yksi kotelo päässä oleville laseille, toisessa on mun varalasit sit yhessä on noi mun rakkaat aurinkolasit.  

 Ennen mun laukku oli lääkekaappi, tai ainakin entiset luokkakaverit sanoivat. Enään siellä ei ole niinkään paljoa. Nyt sieltä löytyy käsipyyhkeitä, purkkaa, lactophilusta, peili, tussi=bingoilemaan, huulirasva, patterit kameraa varten ja pikku peili. :D Mulla on ollu kyllä sellanen söpö peili mut se on menny hukkaan ku vaihtelen laukkuja niin usein.


Sitten yhteydenpito välineeni eli puhelin löytyy usein laukusta, tosin mua ei aina saa ees kiinni siitä... Jotenkin en vain huomaa kun se soi ^^'' Korttikoteloa ja kolikkopussukkaa, tällaisin vermein säilytän raha+henkilöllisyys juttuja. 


Avaimet pyörään, kämpille ja töihin. Salmiakkia sattui nyt olemaan laukussa, ei sitä siellä aina ole. XD
Sitten maailman suloisin barbababa pehmolelu ja nenäliinoja flunssan varata tai muuten pöly herkän nenäni takia.


Kameran pussukkaa jossa myös taitaa olla mun kuulokkeet ja miljoona leimakorttia eriliikkeisiin/ruokapaikkoihin. Kameran nivel jalka <3 mikä keksintö, ihan sairaan kätevä ja kun se mahtuu niin hyvin laukkuunkin.


Ja viimeiseksi tällä hetkellä oleva laukkuni, tämä onkin omaa tuotantoani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...