10. marraskuuta 2013

Rapussa nurin ja migreenistäkin voi selvitä

Hohohoho~ Eli kun ne ihanat maiharit olivat mitä olivat niin pitihän sitä lähteä hakemaan lohtua kenkäkapasta. Ostin siis söpöt kengät jotka sopivat myös talvikäyttöön. Outoa oli se, että kun sovitin erillaisia kenkiä niin en osannu olla tasapohjaisilla matalilla kengillä. Ei ihmekkään kun koko kesän ja syksyn kävelly platform tennareilla ja muilla paksupohaisilla kengillä. No onneksi tottumuksiani mielyttävät kengät lyötyivät. Harmikseni vain heti seuraavana päivänä, kun olin ostanut nämä niin vedin nurin rapussa. Olin siis todella väsynyt ja laahustelin aamulla rapussa. Minun siis täytyi mennä töihin ja sitten astuin huonosti tai jotain ja vedin useamman portaan kerralla alas. Jalkani ovat siitä syystä hieman turvoksissa ja mustelmilla. Olen jotenkin altis tuolle kaatumiselle, pitäis ehkä mennä testaamaan tasapaino jonnekkin. XD Työpäivän aikana jalkani alkoivat vasta reagoimaan tähän kaatumiseen, onneksi en loukannut sen pahemmin.
Se taisi olla lauantai kun toheloin noin, noh sitten illalla Matinkin päästyään töistä lähdimme käymään muutamilla kavereilla jotka olivat saapuneet viikonlopuksi kokkolaan. Oli ihana nähdä heitä. Tänään sitten isäenpäivänä kävimme Matin kotosalla syömässä, jälleen kerran siellä olivat kaikki sisarukset paikalla lapsineen. Oli ihana nähdä heitä kaikkia pitkästä aikaa, harmittaa hieman kun Matin kanssa ollaan niin paljon ristiin töissä ettei keretä oikein käymään kenelläkään. :( Sieltä sitten minä menin isäni luona käymään, kun Matin  piti kiirehtiä jälleen töihin. Siinä matkalla sinne sitten jouduin ensimmäistä kertaa nappaamaan migreeniin täsmälääkkeen. Haittavaikutukset ja oireet sitä ennen selvitimme nopsaa, harmikseni se sai minut ihan sairaan uneliaaksi, lihakset hyvin rentoutuneiksi ja hieman heikkovointiseksi. Joten sitten menin nukkumaan päikkärit isälläni. Hupsis nukuin varmaan jonkun 3 tuntia, no migreeni oli ainakin poissa.
Olen niin onnellinen toisaalta, että nämä lääkkeet nyt auttavat. Vaikka oireet ovat mitä ovat.
Sille ei tosin voi mitään jos haluaa päästä eroon migreenistä. Äitilläkin minun piti mennä käymään, mutta tuo migreeni hieman pilasi suunnitelmiani. Nytkin olen hieman hukassa, kun on vieläkin sellainen nuutunut olo. Pian kyllä saa valmistautua huomista koulupäivää varten ja mennä nukkumaan joten ei silleen mitään hätää eikä haittaa.

(Innostuin lauantaina kuvaamaan, tänään se asetuksiin tutustuminen jäi kuten kaikki muut mun suunnitelmat)





2 kommenttia:

  1. Älyttömän suloset kengät, mistä ostit ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin Kokkolalaisesta liikkeestä, Shoe Stop outlet

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...