11. marraskuuta 2013

Posti pate tuo jo mun paketit, vaikka sieltä toiselta puolelta maailmaa~


Olen taas mennyt tilailemaan kaikkea kivaa, hih~ Enemmän ehkä erillaisia asusteita on tulossa tälläkertaa, kun yritän yhä ahkerasti ommella vaatteet jota löydän internetin ihmeellisestä maailmasta.  (heikolla menestyksellä) Pitäis vaan päästä kangaskauppaan, tänään meinasin käydä mutta mun vakkari kangaskaupan omistaja oli sairaana joten se liike ei ollut sitten auki. Noh, ehkä koitan onneani joku toinen päivä. Niin joo  ja unohdin ihan että menin ostamaan kirpparilta jotain kangasta, joten voin siitä tehdä jotain nyt alkuun.
Ens kuussa tilaan sen nuken, oon liikaa pitkittäny jo sitä. Toisaalta ehkä ihan järkevää, kun tulee tuet, palkka ja veronpalautukset + pyysin rahaa joululahjaks. (koska ei oikeen millekkään konkreettiselle ole tarvetta) Sitten saakin odotella sitä postista ja jännittää kuinka hirvittävät tullit pitää maksaa.

2.6.12
365 Challenge, Day 121.
The Package.

2 kommenttia:

  1. HEI! löysin sen kierrätyskeskuksen jota sillon viimen etittiin! oli siirtynyt aika rutkastikkin : D oli hirmusti kaikkea halvalla tuunattavaksi (tyyliin 1€ kipale) ja kankaitakin löytyi jonkinmoinen läjä : ) pitää mennä käymään siellä ens kerran ko tuut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oota ko mulla on vapaata ennen joulua viikonloppuna xD no eii voinsin tulla joskus tai koittaa järjestää vapaata taaaii sit jos mulla on la vapaa joskus ja sit su ilta nii voisin tulla vaikka pe iltana sinne :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...