15. marraskuuta 2013

Saanko esitellä uuden kumppanini, ompelukone

VIIKONLOPPU!!!! ..ai niin mulla on töitä x) No ei hätää, lauantaina mulla on aamu ja sunnuntaina vasta ilta, että enköhän minä kerkeä viikonlopustakin nauttia.
Olen asunut hieman tuon ompelukoneen luona, Mattikin kävi eilen ihmettelemässä mitä teen. Olen tässä noita suspendereita tehny, uusia ja muokkaillu vanhoja. Mulla on niitä yllättävän paljon, mut noh nyt on kylmä talvi tulossa niin niitä on hieman huono pitää. :( Voisin jossain vaiheessa esitellä ne yhdessä postauksessa, kun niitä nyt on pikku hiljaa kertyny + ne on tuolla jossain kaukaisuudessa erikseen. Sitten tekaisin "nopeesti" itselleni hameen ja jedi"viitan/liivin" (enemmän darkside tyylinen), joista sitten myöhemmin. 

Muistatte varmaan kun valitin tässä aikaisemmin, että olen hieman heikossa kunnossa. No se selivisi, kun kaaduin niin taidokkaasti portaissa sain sen mustelman/hematooma. Niin se on siis niin paha, että se on ehkä tulehtunut joka sitten aiheutti minulle huonovointisuutta ja kuumeilua. Joudun siis syömään kuuriluontoisesti 600mg buranaa (tulehduskipulääke) 3 kertaa päivässä, jotta saisin sen pois. 
Jos se ei viikonlopun aikana häviä se olo + turvonnut kohta jalasta niin mun pitää mennä ihan lääkärille. Yritän nyt ainakin selvitä tuon buranan voimalla ja ottamalla rauhallisesti. Toivon mukaan auttaa, koska ens viikon perjantaina kohti Helsinkiä.

Postista tuli jo yksi kiva paketti nimittäin Sheinside:ltä saapui tuo musta takki. Vaikka se on hyvin yksinkertainen niin tykkään siitä, ainut harmi oli että siinä oli hieman lyhyet hiat. Jouduin sitten vaihtamaan siihen uudet resorit, jotta hiat ovat minulle tarpeeksi pitkät.
(omistan apina kädet, liian pitkät siis) + Postissa voi olla jotain muutakin kivaa, en oo varma onko se mulle vai Matille. Saapumisilmoitus on Matin nimellä, mutta kun me tilataan sen nimellä kaikkee ulkomailta niin se paketti voi olla myös mun. Tosin se selviää mulle vasta sitten kun pääsen pois töistä, että jännityksellä odottamaan mitä siellä postissa on.











Olen jälleen hyvin edustava... mutta yhä ongelmana blogger, joka tekee muutoksia kuvilleni lisäessäni niitä merkintään. :(

2 kommenttia:

  1. Jostain luin, et ku muuttaa kuvat png -muotoon, nii laadun pitäs olla parempi ku jpg -kuvissa... :) Ite lataan kuvat bloggeriin flicr:in kautta :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...