21. marraskuuta 2013

Paketteja postista kuin lahjoja jouluna

Tulin vain hehkuttelemaan postimiehen tuomia asioita. *3*
Keskiviikkona siis kotiutui ebay:stä tilattu puhelimen suojakuori, hankin ensimmäistä kertaa jotain sellaista mikä ei ole ihan minua. Nimittäin tuo bling bling, mutta ihastuin tuohon kokonaisuuteen ja se ei ollut myöskään kallis. Ihan laadukkaan oloinenkin on, että siitä ei ole vielä irtoillut noita timangeja.
Sitten tämä toinen paketti tuli puolasta, tilailin ReStyle sivustolta itselleni tuollaisen army hatun ja tollasen siistin "vyön", en edelleenkään oikein tiedä miksi noita kutsutaan. Olen noista molemmista haaveillut pidemmän aikaa, mutta aina kun olen lyötänyt jostain jotain kivaa niin se on ollut sitten minun budjetille liian arvokas. Eräänä päivänä sitten eksyin pitkästä aikaa ReStylen sivulle ja löysin nuo sieltä, enkä tietenkään voinut olla tilaamatta niitä.

Elämässä muuten ei oo tapahtunut mitään kummallista, huomenna lähdetään helsinkiin josko sen jälkeen kirjoittelisin kuulumisistani. Olis mulla myös kirjotettavaa erään illan ompeluista, mutta joskus tässä kun kerkeän. Niin joo ja olen saanut kirjotettua ylös 25 faktaa itsestäni, mutta en ole saanut video aikaiseksi. Teen varmaan sen videon kaksi osaiseksi ja suunnittelimme tässä Karon kanssa josko tekisimme yhdessä jonkun video postauksen, emme ole vielä vain päättäneet mistä.
Että palailen kyllä videoidenkin pariin, kunhan löytyy vain sopivaa aukkoa.






4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ei muutako ReSylen sivuilta tilaamaan :D

      Poista
  2. Aa vitsi tollasia harnesseja löytyy siis valmiina jostain :D Tein ittelleni Halloween asua varten vähän ton tyyppiset "valjaat", kun en tajunnut, että niitä löytyy valmiitakin versioita. Olin siis Miss Edward the Scissorhands :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuokin oli ihme läytö sieltä restylen sivulta noin 19€ eurolla, eli juuh niitä löytyy valmiina mutta hinnat heittelee yleensä jossain 80€ paikkeilla.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...