6. marraskuuta 2013

Hetkellistä innostuneisuutta ilmassa

Ärrr murrr purr kurr!!!! Ärsyttää hieman, kun tilailin tässä itselleni 20 reikäset maiharit ja toivoin niiden olevan nyt ne täydelliset rakkaat. Ei niin ei, eli kengät olivat ok kaikin puolin, mutta minun vaatimusiini ne eivät siltikään yltäneet. Sovittaessani huomasin että varret ovat liian lyhyet... Samalla tajusin että suomesta en varmastikkaan löydä 30 reikäsiä maihareita.  Eksyin sitten jälleen ebayn ihmeelliseen mailmaan ja tadaa, Briteistä löytyis sopivaan hintaan rakkaat popot. Eli viikonloppuna tuhlailemaan palkkaa. x)
Oi voih~ Mulla on joku nukun pommiin viikko meneillä, nimittäin eilen ja tänään jostain kumman syystä olen nukkunut niin sikeästi etten ole tajunnut herätyskelloa. Myöhässä siis kouluun, jossa sitten ryhmänohjaajamme saarnasi luokan pojille heidän poissaoloistaan.  Onneks itellä ei oo mitään hätää, kun on tapa selvittää heti kaikki poissaolot jos niitä tulee. Tosin noita myöhästymisiä ei saa mitenkään luvallisiksi, joten ne nyt jää roikkumaan sinne poissaoloihin. Eipä sen kummempia mun koulun käynnistä.
Kotona ollessani sitten siistein taas hieman kaappeja, mitä ihmettä miksi. Eihän kukaan sinne kato muutakuin minä, niin miks niitä pitää järjestellä ja siistiä. (voi minua)
Innostuin sitten siinä samalla ajatuksesta että kuvaisin pitkästä aikaa. Hieman vähäksi se jäi, tai ainakin tulos hyvistä kuvista. Asetukset eivät vieläkään oikein ole mun juttu, sain säädettyä suht koht hyvin mut sitten silti niistä tulee jotenkin sumeita. Voisin sunnuntaina taas hieman antaa aikaa kuvaamiselle ja kameran asetuksien tutkimiselle. Tietysti myös sunnuntaina teen vierailun kotiin, isäenpäivän kunniaksi. Isäni tosin kävi tänään kylässä ja juteltiin niitä näitä. Oli ihana nähdä häntä. On myös toinenkin rakas jolla pitäisi käydä nimittäin äitini, hänellä oli synttäritkin tässä.
Tänään myös tuli pistettyä spostia kuvista joista teemme taulut, vihdoin. Jonain päivänä ne taulut koristavat tuota seinää joka huutaa tyhjyyttä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...