19. maaliskuuta 2013

sosiaalinen media no 2.

Tällä kertaan kerron teille Irc-Galleriasta kuinka päädyin sinne ja mikä tilanne tällä hetkellä on.

Joskus yläasteen aikaan siirryin ii2:sta Irc-Galleriaan, koska suurin osa kavereistani oli siirtynyt sinne. Näinhän monessa muussakin sosiaalisen median sivustoissa menee, siirrytään kavereiden ja tuttujen perässä jotta voidaan pitää jotenkin yhteyttä.
Olen tutustunut sitä kautta hyvin moneen ihmiseen ja pitänyt sitä kautta heihin yhteyttä. Varsinkin -coneissa tavattuihin ihmisiin oli helppo pitää yhteyttä, harmillista vain on että pidän enään muutamaan heistä yhteyttä.

Pidin sivusta hyvin paljon ja vietin joskus siellä aikaa päivittäin jutellen kavereiden kanssa. Etsin uusia tuttavia sitä kautta ja ihailin muutamia ihmisiä siellä, haaveillen samalla että miksen minä voisi olla saman kaltainen cool ihminen. 
(teini-ikäisen Hennan ihailun kohteet normaalit ihmiset jotka pukeutuivat erikoisesti)

Hyvin hämmentävää on se kuinka paljon tämä kyseinen sivusto on muuttunut sinä aikana kun olen ollut siellä. Siihen on tullut niin paljon ihan kivojakin muutoksia, mutta välillä sinne tuli jotain hirveitä muutoksia mihin oli sitten vaikea tottua.

Amikselle siirryttyäni vaihdoin Irc-Gallerian Facebookiin. Se helpotti elämässäni tapahtunutta muutosta. Sain pidettyä perheeseeni paremmin yhteyttä ja pian sieltä löytyikin koko suku :)
Mutta ei siitä vielä enempää.

Nyt tosiaan Irc-Galerian käyttö minulla on jäänyt hyvin vähäiseksi, kuten alemmasta kuvasta näkee kuinka hyvin olen käynyt siellä. Välillä olen pohdiskellut miksi en vain poistaisi tunnuksiani.
Pitäisi vain jokunen päivä tehdä se ja poistua Irc-Galleriasta.
(koska mulla on liian monessa paikassa tunnuksia)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...