11. maaliskuuta 2013

haaste no 1.

Kiitos Oonan, hän antoi minulle tämän kyseisen haasteen. Näitä on kiva tehdä ja tulipa sopivaan väliin kun mun elämä on ollu tällä hetkellä aika tasapaksua ja tylsää niin siitä nyt ei pahemmin jaksa kirjotella. Eihän ketään se myöskään kiinnostaisi, yksi asia ehkä mistä minun nyt täytyy mainita SAIN TYÖSOPPARIN!!!!! x) (oon cittarilla töissä kassalla ja oon kyllä vaan nyt alkuun silleen töihin kutsuttavana)

Oi Oona miksi näin vaikeita kysymyksiä X)

1. Mitä tekoasi häpeät eniten?

Mulla ei taida olla oikein mitään hävettävää... tai tekoa ainkaan. Ainut asia ehkä mitä häpeän miltä olen joskus näyttänyt. Oisko joskus yläasteen aikaan ku mulla tuli tämä japani villitys ja piti pukee kaikkea mahdollista ylleen mitä sitten ikinä keksi. Tai mitä ikinä keksin ommella kankaista mitä meillä kotona oli.... ^^''


2. Jos olisit lesbo, kuka olisi ihanne naisesi? Tai jos olisit hetero, niin ihanne miehesi?

Vastaan näihin molempiin kun olen tämä keskitien kulkija. Ihanne naiseni ;) grr~ en osannut oikein päättää tässä kolme kaunokaista jotka ovat minun makuuni ja ovat vieneet minun sydämmeni ;))
L-Koodista tuttu Shanen näyttelijä Katherine, Millenium trilogiasta Lisbethin näyttelijä Noomi ja Gossip Girlissä ainakin 1-2 tuotanto kaudessa esiintyvä Taylor joka on myös The Pretty Recklessin laulaja.


Ihanat miehenikin voin paljastaa teille ;) Näiden kahden henkilön roolihahmoilla (Tonylla ja Chuckilla) on jotain yhteistä, mutta niistä syistä en todellakaan ole ihastunut heihin. (rikkaita ja player miehiä)
Robert Downey Jr minulle hän tuli tutuksi ensin Tony Starkina elokuvassa Ironman mutta myöhemmin näin hänet Sherlock Holmesina ja tämä toinen herras mies Ed Westwick esiintyy myös Gossip Girl sarjassa Chuck Bass henkilönä.


3. Kehen fiktiiviseen hahmoon samaistut eniten ja miksi?

murr~ Revin hiuksiani täällä... No en sentään, tämä on kysymys johon vastaan viimeisenä. Enhän oo muuta kuin yrittänyt vastailla näihin koko päivän. Mä en oikein meinaa keksiä tähän kohtaan mitään sopivaa henkilöä. Olen tylsä, tai luen (katson elokuvia/sarjoja) liian vähän.
Matti oli sitä mieltä, että olen kuin Angry Birds lyön päätäni johonkin kohteeseen niin kauan kunnes pääsen tavoitteeseeni. Siihenkin tuli pieni mutta multa ei viedä munia...
No jos vertaan itseäni noihin pullukoihin lintuihin niin, kyllä olen juuri siksi samallainen kun jos haluan jotain niin kyllä mä myös sen saavutankin. Teen mitä tahansa joidenkin asioiden eteen.

4. Millä moraalin tasolla koet olevasi? (Jos et tiedä mistä on kyse, niin lue täältä)

Lueskelee tuota moraalikehitystä, plaa plaa lapsi.. En oo tolla tasolla ainakaan, plaa plaa plaa taas lapsi, en mä nyt varmaan tollakaan tasolla oo jne.
Eli jos tuon taulukon mukaan mikä tuolla sivustolla oli niin oon varmaankin periaatteellisella tasolla ainakin sen mun puolittaisen lueskelun perusteella. XD (en tykkää lueskella muuten vaan asia tekstejä tai muutenkaan en ole luku ihmisiä)
No ehkä jos pohdiskelen tätä käytännön kielellä niin, oon aikuinen ja aikuismainen. (kai) Tietysti tulee hetkiä meidän kaikkien elämässä että lapsettaa. Mutta usein ihmiset jotka ei tiedä mun ikää niin ajattelevat että olen vanhempi kuin olen. Saan usein kuulla siitä että olen henkisesti kypsempi ja aikuismaisempi kuin muut ikäiseni. Kyllä se ainakin silloin teini-ikäisenä oli totta ja huomattavaaa mutta nykyään se on vähän häilyvää.

5. Millainen teini olet/olisit halunnut olla?

Hmm~ tähän on hieman vaikea vastata, oon tykänny olla aina oma itteni. Ehkä jos ois ollu enempi rahaa teininä niin ois saanu ostettua sellasia vaatteita mistä oikeesti tykkää. Esimerkiksi sillon ku olin ns. J-rockkari nii oisin halunnu kulkee Sex Pot Revenge vaatteissa.


Tässä on vielä omat kysymykseni seuraaville haasteen tekijöille. Tytti, Karo, Heidi ja Miia

1. Mitä asiaa ette ole uskoneet todeksi minkä itse teitte/aiheutitte/näitte?
2. Oletteko tehneet uuden vuoden lupauksia, jos olette miksi, mitä ja oletteko onnistuneet?
3. Oletko saavuttanut elämäsi aikana jotain mistä olet aina haaveillut?
4. Oletko taikauskoinen ja miten taikauskoinen olet? (mihin kaikkeen esimerkiksi uskot)
5. Jos saisitte tehdä yhden päivän aikana mitä tahansa, mitä kaikkea tekisitte ja miksi?

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...