9. maaliskuuta 2013

something about me no 1.

Eräs ystäväni teki kivan merkinnän tässä jokin päivä sitten. Ajattelin että tahdon itsekkin kertoa näin itsestäni kuvien muodossa ja hieman selitellä joitakin niistä kuvia. (jos niissä on edes mitään seliteltävää taikka haluanko kertoa itsestäni enempää) Joten tässä nyt jotain minusta :)

Minä

Kyllä, varmaan usean naisen rakkaus. Joskus se mnee yli... kuten minulla ehkä hieman... tai en ole varma, pidän tunteesta kun saan ostaa jotain. (IHAN SAMA MITÄ KUNHAN SAAN OSTAA JOTAIN *HULLUN KIILTO JA MATERIALISMI ONNELLISUUS SILMISSÄ*) 




Perhe



Tämä liittyy tietyllä tapaa perhe juttuihin, olin pienenä isin tyttö ja kyllä olin myös äidin pikku enkeli. Jotkut ihmiset tietävät minusta hieman enemmän ja ymmärtävät tämän. Joskus haluaisin olla vain pieni siksi että jotkin asiat olisivat ennallaan.

Rakkaus





Olen yllättävän hyvin minut itseni kanssa. Olen iloinen että olen oppinut pitämään mitä olen ja jos jokin asia häiritsee mille voi tehdä jotain niin teen asialle sitten jotain. :)


Haaveilua ja asioita mistä pidän





Asioita ja tunteita elämässäni tällä hetkellä




Ehkä siellä missä sydämmenikin on..?



2 kommenttia:

  1. Hii! Ihanaa kun sääkin teit tälläsen :> Näitä on kiva aina kattella ku tulee blogeihin! :D

    VastaaPoista
  2. hihihiiii~ kiitos inspiraatiosta :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...