1. maaliskuuta 2013

no 13.

Keskiviikkona kävin kemoralla hieman kaahailemassa, ihana olo nyt kun on kakkosvaihekkin suoritettu eikä sitäkään enään tarvitse miettiä. Siinä meni aika nopeesti koko päivä, olin joskus seitsemän maissa kotosalla. Käväsin suihkussa kun oli niin nuutunut olo, sitten Miili, Tytti ja Sonja tuli hetkeksi käymään meillä ja sitten siirryimme yhdessä kohti westiä. :)
Torstaina nukuin tyytyväisenä myöhään.... tai no äiti soitti ja herätti mut. Hän oli kaupungilla ja tuli sitten käymään samalla kylässä. Oli kyllä ihana nähdä äitiä <3
Äitini on ollu aina kyllä hyvä roolimalli ja hän on onneks antanu mun olla mitä oon halunnu. Hän kysäisikin että onhan kaikki hyvin, niin totesin että on. Nyt kun oikeasti miettii niin kaikki on oikeesti hyvin, oon tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Perheen kans hyvät välit, ihana avopuoliso, kiva kämppä ja sit kesäks on töitä ja ennen kaikkea ihania ystäviä <3 :)
Käytiin kahvilla Miljan ja Matin kanssa sit tultiin löhöämään hetkeks kotia. Illemmalla Milja ja Lauri tuli pelaamaan meille carcassonnea. Oli ihan uskomattoman hauskaa x) sen jälkeen sit vielä käytiin pikaisesti moikkaamassa erästä kaveria ja kattomassa hänen uutta kotia.
Perjantai hups eli tänään ömm... oon siistiny täss kämpillä ja valokuvannu. Illemmalla ois tarkoitus kattoa Sonjan ja ehkä Tytin kanssa Stieg Larssonin leffat. (eli Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella ja Pilvilinna joka romahti)









1 kommentti:

  1. http://idontdanceanymore.blogspot.fi/2013/03/haaste-ja-lempibiisut.html

    HAASTE SINULLE.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...