17. maaliskuuta 2013

no 15.

Elämä hymyilee, eli olen hyvin onnellinen. Mulla on ollu hyvä ja erittäin kiva viikonloppu, vaikka jouduin viettämään eilen (lauantaina) osan päivän töissä.
Perjantaina en hirveästi kerenny tekemään mitään kun tulin töisä yhdeksän jälkeen ja oli ollut niin raskas päivä. Tosin kun tulin kotiini täällä oli paljon ihania vieraita, hetken hengailtiin tässä kämpillä heidän kanssaan ja sitten siirryttiin westiin. Ilta olikin minun osalta pian ohi, koska nukkuminen on terveellistä. Lauantaina sitten mun piti mennä töihin yhen maissa joten sain nukkua suht koht myöhään. Aamulla siis en tehnyt mitään järkevää muuta kuin valmistauduin töihin ja hipsin sitten sinne.
Ilta tuli vietettyä ihanassa seurassa, tänne seikkaili; Tytti, Suvi, Sonja, Joonas, Miili ja Marko.
Katottiin porukalla Rango, voin kyllä sanoa että oli hauskaa.
Tänään (sunnuntaina), ah vapaa päivä. Käytin vapaa päiväni siivoamiseen ja kaikkiin muihin kotiaskareihin.
Sen jälkeen Milja ja Lauri tulivat meille kylään pelaamaan carcassonnea. Voi sitä naurun määrää, kun kaikki pienissä kofeini kikseissä yrittää pelata kyseistä peliä.
Nyt sitten ajattelin vain rentoutua ja löhötä, koska huomenna taas kouluun + töihin koulun jälkeen. :)

(Minä muka ihastun muusikkoihin. JEE kohta tulee kevät)
 (Tässä tällänen siivous ja löhö look)
 (jee carcassonnea ja energia juomaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...