12. elokuuta 2013

Why hair, why..

Aina kun löydän coolin hahmon jota cosplayata niin sillä on joko koko punaiset hiukset tai mustat.
Eli mulla on tullut pääni sopukoihin fiilis että ois kiva omistaa mustat pitkät hiukset... kun kerran mulla ei koskaan oo ollu. + Selailin tuossa eilen motivaatiota hakien vanhoja kuviani,
(tahtoisin olla niin pienissä mitoissa kuin joku reilu 3 vuotta sitten)
 niin nissähän mulla on mustat ja kuinka ne sopii mulle.
Eiii~ taas tää on tätä saan hiukseni täydellisiksi ja olen tyytyväinen mutta hei toisaalta vaihtelu oiskin kivaa. Niin joo ja joka vuosi samalla kaavalla, kesällä punanen talvella musta.
Että tällaista nyt olen saanut päähäni.


Aiheuttaako hiukset teille liian usein päänvaivaa?
Mitä mieltä olette siitä jos hiukseni olisivat jälleen mustat?

2 kommenttia:

  1. Mun mielest sulle sopii kummatki värit, joten miksipä ei. Pääasiahan kuitenki on, että ite viihdyt hiuksissasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, vaikeeta vaan päättää X) kun siinä aina kestää sitten jos haluaa punaisen takaisin XD oi voi minua..

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...