2. elokuuta 2013

Haaveilun hetkiä

Ostin tässä kaveriltani mustat hiustenpidennykset, kun katselimme porukalla Monster Universe leffan. Nyt vain sitten kaipailen vielä punaisia hiustenpidennyksiä näille mustille kaveriksi. Olen tosin löytänyt netistä jo sopivat eikä ole edes kalliit, niin voisin ostaa nekin ihan mielellään tässä jossain vaiheessa. Tosin tämä mun tukka pitäis värjäillä, josko ensi viikolla. Punainen alkaa olla niin haalistunut ja mustassa on varmaan jo reilu juurikasvu mutta sehän ei punaisten hiusten alta oikein näy mihinkään niin ei siis mitään hätää.
Oon myös ollu ahkerasti taas töissä ja innostunut uudelleen pelailemaan vapaa-ajallani Don't Starvea.
Eräänä päivänä tosin siivosin, (MITÄ IHMETTÄ, oon ollu pitkän aikaa hyvin laiska sen suhteen) innostuin hieman liikaa siitä sitten. Ikea puheet vielä innostivat lisää tätä siivoamista, koska me mennään ehkä Matin kanssa käymään ikeassa syksyllä samalla reissulla kun käymme tampereella Traconissa. Kävin sitten kämppää hieman läpi, että mistä on ollu puhetta että mitä pitäis nakata pois. Roudasin sitten vintille aika moisen määrän tavaraa piiloon ja odottelemaan kirpparille vientiä.

Minua hämmentää tällä hetkellä hieman se että parin viikon päästä pitäisi palailla takaisin kouluun. No pari vuotta menee nopeesti, varsinkin kun oon samalla töissä. Eli se tulee olemaan taas sitä että oon koulussa ja juoksen sitten illaksi töihin. Vapaa aika ja viikonlopunvietot jää hieman vähälle, noh ei se mitään jos mä nyt saisin tässä syksyllä tai joulun alla hankittua itselleni oman Hartsilapsen. Siitä on tullut haaveiltua ihan tarpeeksi kauan joten jos saisin vain säästettyä jonkun 400€ niin saisin unelmien nukkeni. Siinäpä olisi pientä harrastuksen poikaista jota voisi ylläpitää kotosalla ja kun kerran ompelu taitoja löytyy niin vaatteitakin sille lapsoselle tulisi helposti.

Ensin jos säästelisin pian tulevaan viron reissuun jotta voisin siellä sitten hieman hemmotella itseäni. Odotan innolla sitä viikonloppua, koska tajusin tässä eilen että en ole koko kesänä käynyt Kokkolaa ja Kalajokea pidemmällä... Ihan hyvä että on tulossa pientä reissun poikasta. 





Hei dyyds~ ehdotelkaas jotain kuvankäsittelyohjelmaa.

6 kommenttia:

  1. Meikä vetelee onnellisena Gimpillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää oon kans joskus kokeillu sitä, mut en kauaa jaksanu opetella ja minna tais viedä sen koneen sitten missä se oli XD

      Poista
  2. photoscape on ihan jees ja helppo! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, jos se on helppo niin se piristää paljon oon aika laiska noiden kuvankäsittely ohjelmien kans xDD

      Poista
  3. http://www.picmonkey.com/ mä käytän tota jos photoshop ei ole käytettävissä :D Tosi helppo, ja ei tarvitse edes ladata koneelle. SIellä on hauskoja efektejä perus ominaisuuksien lisäksi :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...