12. elokuuta 2013

Cinderella (shoes no. 2)

You maybe noticed that my shoe collection have been changed after the first blog text (Shoes no 1.) I have sold some shoes or trow them away, 'cos I didn't use them or they were in bad shape. So here is my shoe collection, and in the end there is few shoes what I dream.

Huomaatte varmaan kuinka kenkäni ovat vaihtuneet edellisen merkinnän jälkeen.
Olen myynyt osan vanhoista pois ja osa taas joutuneet jo roskakoriin huonon kunnon vuoksi.
Tässäpä siis nyt minun tämän hetkinen kenkä kokoelmani, lopussa kenkiä jotka vielä jonain päivänä hankin itselleni.

Nothing isn't permanent, not even my shoes (shoes no 3.)

-combat boots ja winter sneakers

Dr. Martens & NLY platform sneakers

Demonia Charade & Creepers

Jeffrey Campbell Lita Spikes & NLY wedge sneaker

spike sandals & NLY ballet flats


Vivienne Westwood Rocking horse shoes (I want them, but those are so expensive),
for winter military boots & UNIF Hellbound (these are sadly expensive, maybe I will buy fake shoes)

Are you shoe addicted?

Vivienne Westwood Rocking horse shoes (voisin hommata kopiot ainakin, aidot liian kalliit vielä mun pudjetille),
talveks pitkävartiset maiharit & UNIF Hellbound (niistäkin vois ettiä jotkut kopiot, aidot on yllättävän arvokkaat)
Onko kengät teille kuinka suuri heikkous?

2 kommenttia:

  1. Ihan sun näkösii kenkii ;) Mun omat suosikit sun kengist oli ne NLY wedge sneaker ja sit NLY balleriinat. love! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanu nly kenkiä nellyn ja members.comin alennus myynneistä, oon tosi pihi kenkiä ostellessa XD

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...