17. helmikuuta 2013

tuunaamista + ompelua no 1.

Vihdoinkin sain tehtyä/tuunailtua loppuun nuo mun ideataulut. Eli nää kaks ilmotus taulua on maalattu valkoisella vesiohenteisella maalilla ja sit lisäilin niihin kuumaliimalla kaikkea kivaa :)
Näiden tarkoituksena on se että keräilen niihin kaikkellaisia ideoita mitä lehdistä tai netistä löydän, sitten niiden avustuksella ehkä innostuisin ompelemaan tai piirtelemään.
Oon hommaamassa siihen vielä taulunkin vierelle jossa ois sitten vaikka joku muotikuva. Alapuolelle tulee minun työpöytä joka on varmaan jossain päin suomea menossa. Tilattiin ikealta mulle säädettävä pöytä jotta voin ommella paremmin ja olla kärsimättä sitten selkäkivuista. :)
Sitten innostuin vielä jatkamaan leikkelemällä EMP:n lehdestä kaikkea kivaa mun piirustuslehtiön kanteen. Kontakti muovasin vain ne kuvat siihen, toivon mukaan ne kuvat inspirois mua hieman piirtämään taas muotikuvia. x)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...