15. helmikuuta 2013

stuff what I want no 4.

Elikkäs tää mun "stuff what i want" juttu on niinkö hmm, miten sen nyt selittäisin. No joo eli mulla on sähköpostissa ja tietokoneellani lista asioista mitä haluan ja löydän (joskus siellä on myös ideoita joita voisin itse toteuttaa). Päivitän sitä aina silloin kun innostun yhtäkkiä stekkailemaan et mitä kivaa netistä löytyis. 
Niin joskus pääsdyin siis tekemään listan asioista, helpottaakseni itseäni jos joskus mulla on rahaa nii otan ton listan esille ja määritän ensin pudjetin ja sitten ruven kattelee mitä tilailen ja poistan tilatut tuotteet listalta. No tietysti sinne sit ilmestyy pian uusia juttuja... ^^''

 minäkö muka materialisti?!

Mulle on nyt tulossa paljon tavaraa postista nyt, Matti tilaili ajoissa mun syntymäpäivä lahjan vaikka mun synttärit on reilun kuukauden päästä (3.4.) Mutta perusteluksi hän sanoi että nyt kun kerran mulla on vielä rahaa niin tilaan nää sulle. x) Oi voi, Matti tykkää vitsailla ja "kiusata" mua välillä.
Eli tässä oli käynyt niin, että Matti oli löytäny tän kyseisen listan ja se oli katellu sieltä muutamia juttuja ja menny tilaamaan ne. x) (ootte ehkä huomannu tai ette, että Matti ostaa mulle yllättävän paljon kaikkea... en oikeen tiiä mitä tekisin että se rauhottuisi xD no viimeistään sitten kun oon itekki töissä niin kerkeen ostaa ite kaiken ennen sitä)

Töiden suhteen kuuluu parempaa ja lupaavampaa :) eli tää tyttö voikin saada töitä pian.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...