13. helmikuuta 2013

hair no 3.

Hiukseni... vihaan välillä niitä. Eli oon tässä värjäilly niistä hieman kaksiväriset... MUTTA minun hiuksissani ei pysy punaiset kestovärit ja en jaksaisi hankkia niitä parturikampaamojen värishampoota jolla ylläpitäisin värin. Koska liian kallista touhua, enkä käy töissä.
Joten mulla on ollu muutamana päivänä sellainen olo että nyt luovutan ja värjään hiukseni mustaksi. Tuttuksi ja turvalliseksi väriksi, mikä olisikaan helpompaa. Tietenkin himoitsen vielä enemmän mustia hiuksia kun menin katsomaan tumblr:iin kuvia.... mur~
En edelleenkään osaa päättää mitä haluan, (varsinkaan kun hiukseni oikuttelevat) en toisaalta uskalla värjätä tästä mustaksi kun sitten kaipaan taas punertavia hiuksia tai niin kuin nyt kävi punainen haaleni viikossa niin haluisin jotain mikä pysyy ja se on musta. 
Miksi hiukseni eivät vain voisi tykätä punapikmentistä ja pitää sen värin itsessään. Noh ehkä mun hiusten on tarkotus olla mustat...

Niin joo, äiti leikkas mun hiuksia :) Siihen olen nyt tyytyväinen hiukseni ovat oikean malliset nyt ja kerroksittain leikattu. HIH~

Mitä mieltä? Onko teillä ongelmia hiusten kanssa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...