15. helmikuuta 2013

tattoo and piercing no 1.

Tämän vuoden aikana yritän, pyrin ottamaan muutaman lävistyksen. Ensimmäisenä otan napakorun kun olen saanut kroppani sopivaan kuntoon. Eli palkitsen itseni tällä, olen haaveillut siitä asti kun paras kaverini laittoi sen. Sitten mulla on joskus ollu industrial,(jotkut muistavat ehkä) mutta se kasvoi ulos koska se oli niin pystyssä. Oon jättäny tilaa sille mun toiseen korvaan johon sen sitten jonain päivän laitan. Haluaisin laittaa huuleen toisen lävistyksen mutta en oikein osaa päättää, kun haluan palvelu ammattiin tällä hetkellä... se kertoo jo kaiken x)
Tämä ihana venyttäminen x) parin hyvän ystävän kanssa on tultu keskusteltua erittäin usein siitä kuinka venytät korvasi johonkin tavotteeseesi ja sitten se taas jostain kumman syystä näyttää liian pieneltä. Eli haaveilen nyt venyttäväni minun korvani 16mm -> 20mm

Tatuointien suhteen minulla on ollut jo 3 vuotta suunniteltuna eräs kiva tatska mutta raha tässä on este, (uskon sen olevan jotain 250€ luokkaa, jos sitten kun olen töissä) haluan siitä ehkä liian ison ja pitäis käyä ottamassa joku pikkunen ekana tatskana niin sit näkis vähän miltä se nyt tuntuu.(pieneen ekaan tatskaankin on hieman ideaa, mutta en osaa päättää sille hyvää paikkaa) Eli ensimmäinen iso tatuointi minkä joskus vuoden sisällä otan niin se on jotain enkelin siipiin liittyvää. 
Olen myös nyt vuoden sisällä ruvennut suunnittelemaan toista tatuointia joka liittyy tähän minun lempi harrastukseeni. Se on jotain mikä on niin lähellä sydäntä (minna tietää miksi...ehkä) niin tahdon musteena iholleni. 
En paljasta suunnitelmistani enempää.



2 kommenttia:

  1. YAAAY! Musta ainaki saat kaverin ottaan napalävistystä, jos tarttet jonku mukaan kärsiin XD

    Ja eiiihh mulla tuli vaan lisää ja lisää himoja kans hommata paaaljon tatskoja jajaja uusia lävistyksiä ja kaikkea möööh D: xd

    VastaaPoista
  2. muahhahahahahhahah x) hyvä merkintä kun tartutan kuumetta lisää sullekkin :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...