30. tammikuuta 2013

stuff what I want no 3.

Tahtoo uudet kengät... niitähän ei oo koskaan liikaa X) en vain osaa päättää millaiset kengät tällä kertaa haluan. Haluanko kiilakorot, tolppakorot vaiko tasapohjaset??

Taas vaihteeks viettäny aikaa ebay:n syövereissä. 
Oon myös ettiny sieltä kaikkee sellasta mille mulla on ihan oikeesti tarvetta. Kuten lisää irtoniittejä... eihän niitä oo koskaan ollu liikaa. Sit kans oon etsiskelly halpoja rihkama koruja sielä ja oon löytäny taidokkaasti kivoja käsi ja kaulakoruja+muutamia sormuksia.
Olen saanut myös päätettyä sen edellisen merkinnän jälkeen että mitä puhelimen suojakuoria haluan. Sitten myös tarvitsisin noita sukkanauha juttuja (en tiiä mitään järkevää nimeä niille suomeks) tosin pitäs jostain hankkia hyvä ja tukeva runko.
Et tällasta :) Lahjottakaa mulle rahaa niin saan kaikkee kivaa XD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...