24. tammikuuta 2013

hair no 1.

Vaihtoehtoja mitä voisin/haluaisin tehdä hiuksilleni.

Haluasisin kauniit toooosi pitkät hiukset joko mustina tai punaisina, tai molemmilla väreillä kuten tuossa alhaalla on tuo pienehkö kuva niin värjäis vain punaisella ja mustalla hiukset.
Mut mua vähän pelottaa et osaanko olla jos mulla on pitkät hiukset... nytkin mulla on hiukset kiinni, itse asiassa mulla on tainnu olla joka päivä nyt hiukset kii :( en osaa pitää niitä auki...

Tai sit pitäisin nää hiukset mitkä mulla (no ei näistä kyllä mitenkään eroon pääse muutako ajamalla kaljuks xD) on ja muokkais niitä hieman, se ois tietysti helpoin ratkasu tai sit leikata heti reilummasti lyhyeks. Jos leikkaisin lyhyemmäks niin voisin laittaa enemmän hiuksiani, mutta sitten tulisi onkelma et minkä väriset laittaisin. Koska mulla on ollu vaan mustat lyhyet hiukset.... mut jooh jos muokkailisin näitä mun tämän hetkisiä hiuksiani niin voisin värjäillä ne kaks väriseks sillon koska ne ois järkevästi tarpeeks pitkät siihen. Ja sit en oikein tiiä pitäiskö mun kasvattaa noi mun undercutit pois... ://

Eli olen hieman hukassa...... o-o''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...