24. tammikuuta 2013

no 6.

Toissapäivänä tuli katottua TED leffa vihdoin, tykkäsin siitä ihan hirmuisesti <3 :D ja sit vihdoin sain kuvaa laitettua noista lipuista ;) hihii~ Facebook/Disco Ensemble Niitä siis voipi ostaa etukäteen westistä.

Alhaalla kuvaa mun tän päivän lookista ja muuten mulla oli tänään näyttökoe... pelkään nyt sit vähän että miten se meni, oon ihan varma et failasin kaks tehtävää ihan varmasti. Niin ja tää näyttökoe koski ihanaa kirjanpitoa.... tykkään kirjanpidosta mutta siinä on asioita joita en vain joskus jaksa ymmärtää.

Olin tänään ihana tyttöystävä eli siivosin, tiskasin, pesin pyykkiä ja vein roskat + lehdet + pullot. Tosin tein kaiken tämän siksi kun tiesin että Matti tarjoaa pizzaa ruuaksi, nom nom~

Eli oon siis tehny vaikka mitä ja ahkeroinu tänään, mut sen lisäks katoin Hellsing ultimaten kymmenennen jakson... eli sen viimeisen. Harmittaa hieman että sekin loppui, vaikka tiesin että se loppuu pian koska olin lukenut jo mangan siitä. 

Nyt sit löhöän ja mietin et pitäis käydä suihkussa ja pakata tavaroita viikonloppua varten koska SEINÄJOKI <3 :D hihii~ tulee varmasti hauska viikonloppu siskon luona.
(+ylimääränen kuva mun tarroilla täytetystä ulkosesta)




2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Kiitos kommentistasi blogissani! Mää oon aina sillon tällön kahtellu sun blogia (ja lukenukki jutskia) mut en oo vaa ikinä uskaltanu kommentoida :D Mut liityn lukijaksi ;)

    VastaaPoista
  2. Hihihi, kiitos ja sama on ollu mullakin et en oo uskaltanu mut sitten tartuin näppäimistöön ja ajattelin tehdä jotain

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...