20. tammikuuta 2013

no 5.

Perjantai
meni aamulla koulussa tehdessä koetta, siivotessa kämpillä ja kavereiden kanssa hengaillen. Koulusta päästyäni kotiin meillä oli ylläri vieras ennen kuin Matti katosi töihin illaksi. Tytti oli siis kylässä ja sovimme että menen hänen luokseen käymään sitten kun olen saanut tehtyä kaiken mitä olin suunnitellut. Menin hengailemaan siis Tytille meijän piti pelata pleikka ykkösellä mutta sen sisko oli vieny pleikkarin mukanaan. Sit jossain vaiheessa suunnattiin Tomin kämpille käymään ja sieltä keskustaan westiin :)




Lauantai
heräiltyämme mentiin mun isän luona käymään, syömään ja saunomaan. Oli ihanaa käydä pitkästä aikaan saunassa (meidän asunnossa ei ole saunaa). Siellä kun oltiin jonkin aikaa hengailtu mentiin käymään lidl:ssä kiusaamassa kaveria joka oli krapulassa töissä.
Sieltä Matti sitten heitti minut, Minnan ja Miikan meidän asunnolle. Miikan kanssa pelailtiin resident evil darkside chroniclesia. Minna ja Miika matkasivat iltaa kohden yhdelle kaverillemme ja minä jäin ottamaan nokoset koska mulla oli ollut taas pääkipeenä koko päivän :( herätessäni sitten isän puheluun olin tyytyväinen että pääkipu oli lähtenyt. Sitten aloin hieman laittautua ja kuuntelin musaa+rentouduin.
Minna ja kumppanit saapu keskustaan niin mentiin käymään tossa english pubissa noh ei siellä kauaa viitsinyt olla kun siellä oli niin paljon väkeä. Westissä oli keikka ja  sisäänpääsy niin kaikki sitten jotenkin oli eksyny enkkuun. Me ei oltu Minnan kanssa kauaa enkussa vaan siirryttiin tähän mun ja Matin kämpille kattomaan leffaa ja Mattikin liittyi pian seuraamme (Matti oli ollut pelaamassa kaiken aikaa MTG:tä kavereidensa kanssa)


Sunnuntai 
käytiin syömässä Matin kotona tässä ja pika reissu ruokakaupassa. Eli ei mitään kummempaa, oleilla ja löhöillä ajattelin. Minna ja Miika kävi hetki sitten hakemassa tavaroitaan jotka oli jääneet tänne.
Illemmalla varmaan mennään käymään eräällä ystävä pariskunnalla kylässä.




TERKKUJA MATILTA!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...