17. tammikuuta 2013

no 4.

Elämääni ei tällä hetkellä kuulu mitään maailman erikoisinta. Ihan perus eli etin koko ajan töitä jotta saisin rahaa ja sitten koulun käyntiä johon olen tyytyväinen. Mulla menee mielestäni koulussa niin hyvin että voin olla ylpeä itsestäni

Kavereiden kaa hengailua silloin tällöin ehkä enemmän viikonloppuisin ja joskus kärsin pääkivusta niin että jumitan kämpillä (josta Matti oli huolissaan).  Tämä pääkipu johtuu vain ja ainoastaan joko; 
1. en juo tarpeeksi vettä päivän aikana 
2. mun pää ei kestä kovia pakkasia 
3. mulla on hartiat jumissa 
4. liikun liian vähän
Kävin terveydenhoitajalla koulussa tarkistamassa hemoglobiinin, verenpaineen ja sitten myöhemmin verensokerin. Nämä kaikki oli kunnossa, pelkäsin vain että hemoglobiini olisi laskenut taas liian alas. Jonka takia sitten kärsisin pääkivusta.

Matti osti mulle viikolla jotain piristävää, nimittäin säilytysrasian lävistyskoruilleni. Nyt uskoisin että ne pysyy tallessa, siinä on siis kaikki korut mitä voin tällä hetkellä käyttää. (rakastan säilytysjuttuja ja tahtoo uusia koruja)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...