3. joulukuuta 2014

Joulukuu, loskaa ja vettä

Työssäoppiminen on alkanut, mua on väsyttäny ihan liian paljon ja pitkään. Syytän kyllä siitä ihan täysin säätä, nimittäin kokkolassa on satanut ja ollut loskaista pitkään. Ei lunta tai aurinkoa joka piristäisi. 
Loska ja työmatka ovat aiheuttaneet mulle kauheeta päänvaivaa. Oon vahingossa myyny melkeen kaikki mun kengät ja mulla ei muutenkaan oo ollu mitään hyviä kenkiä loskakeleille. Kolmena päivänä oon jo kastellu jalat, olin tässä jo tilailemassa yhtiä kenkiä. Mutta koitan hillitä nyt itseni, koska me mennään ens viikonloppuna helsinkiin. Ollaan siellä kavereilla yötä ja mennään kiertelee kirppareita. Jos sieltä tekisin jotain kivoja kenkä löydöksiä, ja kaipaan jo uutta laukkua. Se selviää sitten millaisia löytöjä sitä tekee, jos tekee.
Selviän ehkä dr.martenseilla tän loskan ajan, mutta jos pian tulee pakkasta nii sit tulee ongelmia. Niin joo ja ensimmäistä kertaa varmaan 10 vuoteen mun yks kenkä pari alkaa vedellä viimesiä. Melkeen aina oon myyny pois kengät ennen kun ne on menny rikki tai muuta. Nyt oikeesti mulla on hajoamassa käsiin yhdet kengät, mutta ajattelin pistää ne ihan uuteen uskoon sitten kun ne hajoaa. Eli pohja irtoaa taas miljoonannen kerran. Kyllähän ne jollain superliimalla varmaan sais kuntoon, mutta ne on niin sotkussa liimasta jo niin aattelin päällystää ne uusiks ja sit sillon koittaa käyttää jotain superliimaa. Jos niistä sais sit ihan käyttökelposet kengät.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...