30. joulukuuta 2014

Urbanlan 2014 winter

Olin ensimmäistä kertaa kunnolla mukana Urbanlaneilla, yleensä olin vain vieraana täällä kun ystäväni ovat olleet töissä tai lanittamassa täällä. Tällä kertaa minä olin töissä, joka oli mielenkiintoinen kokemus. Itse olin mediatiimissä kuvaamassa, pääsin kokeilemaan ja opettelemaan pimeässä kuvaamista lisää. Yritin kuvailla youtube kanavalleni jonkinlaista videota, mutta en jaksanut koska väsymys painoi koko ajan niskaan. Vaikka olin nukkunut kohtuullisen hyvin yöt, mutta unirytmin muuttuminen aiheutti tämän väsymyksen. Menen kyllä mielelläni auttamaan ystäviä uudelleen kyseiseen tapahtumaan ja nauttimaan mahtavasta ajasta hienojen ihmisten seurassa. Noina neljänä päivänä loin uusia ystäviä ja näin pitkästä aikaa myöskin vanhoja ystäviäni heidän kokoontuessa tapahtumapaikalle.

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...