17. tammikuuta 2014

Pitkästä aikaa voin katsella tyytyväisenä omaa työjälkeä...

...nimittäin mulla on ollut pidemmän aikaa ongelmia motivaation ja inspiraation kanssa. Oon halunnu ommella ja tehdä kaikkea, mutta en ole saanut mitään aikaisesksi tai se on jäänyt vain haaveeksi.
Eli tässä nyt jotain mitä olen saanut hiljaiseloni aikana tehtyä. Tein pitkästä aikaa pidempää tuttavuutta rakkaan ompelukoneeni ja saumurin kanssa. Huomenna taas uusi oma tekemä asukokonaisuus.
Oon ilonen ja onnellinen kun oon saanut tehtyä sellaisia vaatteita mistä pidän.
Ehkä on hyvä vain aloittaa tämä ompeleminen ja jättää se shoppailu vain kankaisiin.


Eilinen look;
Toppi/Made by me, Hame/Made by me, Legginsit/Lahja, Karvasäärystimet/Made by me, Vyö/Kirppari, Bolero/Made by me, Huivi/Lahja, Kaulakoru/Kirppari
Tämän päivän löhölook;
Neule/H&M+ite tuunaama risti, Legginsit/Made by me, Kengät/Shoe Stop Outlet, Huivi/Lahja


- Henna

2 kommenttia:

  1. Teetkö sä yleensä kaavoista noita vaatteita vai rupeet vaan mittailee ja leikkelee kankaita? :D

    P.S. Heitin sulle haasteen: http://inspirationbylaura.blogspot.fi/2014/01/blogi-haaste-11-faktaa-ja-kysymysta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen aikalailla vanhojen vaatteiden avulla ^^ Käytän niitä tavallaan kaavoina ja joskus sitten tulee tehtyä summassakin :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...