24. tammikuuta 2014

BJD - NYT SE TULI!

Mun päivä meni kyllä tehokkaasti tyttösen parissa. Pääsin koulusta, kiiruhdin kotiin ja oven avatessani näin iiiison laatikon. Siinä se oli, pari kuukautta odotettelua ja monen vuoden haaveilua.
Nyt vihdoin sain oman hartsilapsen.

Tyttösen meikin kanssa tuli vietettyä hetki aikaa. Sitä saakin sitten opetella oikein kunnolla, mutta olen erittäin tyytyväinen tähän ensimmäiseen meikkiini minkä tein. Pitihän tyttö saada jonkin näköiseksi, vielä en tarkemmin luonteesta taikka nimestä tiedä. Nämä onneksi selviävät minulle pikkuhiljaa.
Pukeutumiseltaan hänessä heijastuu alkuun minun tyylini ja ihanteet.
Vaatteetkin tein nopsaa, jotta tytön ei tarvitsisi ilman vaatteita oleskella.

Olen hieman hukassa ja sekaisin, hyvällä tavalla tietysti.


- Henna

6 kommenttia:

  1. Kuinka korkee toi on? Tosi söpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on 57cm pitkä :) ettei ihan mikään pikkunen nukke :DD

      Poista
  2. Wau, kaunis! Mitä meikkejä käytät nuken meikkaamisessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Faber-castell:n pastelliliitujen jauhetta, akvarellikyniä ja vesiväreillä. Sitten käytän citadel:n mattalakkaa ja glossia. :) Näillä minä aloittelin meikkailemaan ja tietysti katsoin paljon youtube tutorialeja meikkaamisesta. :D

      Poista
  3. Vähä siisti nukke! :D
    Somewhereinforeverland.blogspot.com

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...