24. huhtikuuta 2013

no 35.

Tänään kävin koulussa ahkerasti 3:lla tunnilla. Ja nämä 3 tuntia oli tietokoneella, eli tuli tehtyä koulu tehtäviä ja samalla kaikkea muutakin. Koulusta päästyäni kävin kotosalla ja siellä odotti minua paketti jossa oli uudet aurinkolasit + uusi ajokortti. Kerkesin samalla nähdä vilaukselta Matin kun hän vaelsi töihin ja minä taas pitkästä aikaan Karon kanssa kirppareille. Tein yhden hienon löydön nimittäin viinipullo telineen se oli vain 3 euroa, oon kattonu sitä jossain desing liikkeessä nii siellä se on jotain 30 euron luokkaa... Hihii~ eli tosi hyvä ja kiva löytö, tykkään siitä tosi paljon. Just sellanen mun tyylinen koriste + en juo niin paljoa viiniä niin ihan kiva et yhelle pullolle on ees sit jonkin lainen teline. x)
Kirppareiden jälkeen eksyttiin pyöriskelemään kaupunkiin, Gina tricossa oli koruja 1,5 e. Sieltä teinkin myös pieniä löytöjä <3 Korujakaan ei oo koskaan liikaa.
Hengailtiin Karon kanssa sitten hetki tämän ankaran seikkailun jälkeen hänen asunnollaan. Sieltä sitten taapersin tähän korttelin päähän laittamaan ruokaa ja lueskelemaan palkanlaskennan kokeeseen.





6 kommenttia:

  1. Tuo pulloteline näyttää tosi hienolta kyllä! :D aikamoinen löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta :) itekki tykkään siitä ihan liikaa XD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. muahahha~ se on se takki minkä matti osti joskus mulle :D

      Poista
  3. Ihania noi korut! ja kynttilät pisti heti silmään, tosi kivoja! :)

    http://mmilya.blogspot.fi/ <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...