9. huhtikuuta 2013

no 25.

No kärsin siitä flunssasta edelleen aika tehokkaasti, olin eilen illalla kuumeessakin. Harmitti hirveästi kun olisin tahtonut mennä laittamaan ystäväni kanssa napakorut, mutta hänelle aikataulullisesti ei onnistunut. Noh sitten joku toinen päivä, vaikka niin että oon terveempikin. x) On hassua olla "sairaana" eli en anna itseni olla sairaana, olin tänäänkin koulussa ja töissä vaikka olin heikossa kunnossa. Tosin töihin halusin mennä koska nyt tänään pääsin näkemään uuden citymarketin mikä avataan kokkolaan. Juuh tulen työskentelemään siellä, itse asiassa heti avajais päivänä jos nyt en vain tosissani sairastu.
Huomenna olisi koulussa lyhyt päivä joten yritän mennä sinne ja meillä ois koekkin, enkä viitsi hankkia turhia poissa oloja+ sitten en jaksa miettiä milloin sitten suoritan sen kokeen jos en huomenna XD
Juu olen vaikea ihminen.. ^^''
Esittelen ensimmäisessä kuvasessa laukkuni sisältöä hieman, sieltä nyt ei mitään erikoista löydy. Minulle ne tärkeimmät; kamera, käsirasva, huulirasva/-kiilto, kolikkopussukka, korttikotelo, peili ja bingo-tussi. :)
Onneksi oon saanut vähennettyä laukun sisältöä, koska joskus noin vuos sitten mulla oli siellä aina koko omaisuus/lääkekaappi. Mun "sairastelu" on menny juodessa kaikkee hyvää ja mussutellessa tuossa tv:n/tietokoneen äärellä pelatessa minecraftiä. (toi yks kuva kertoo kyll hyvin mun koulupäivästä, juo paljon+ vuotava nenä+ tarkkaile kuumetta, terveydenhoitaja pyysi tarkkailemaan kuumetta ja olotilaani hieman tarkemmin koska nyt on liikkeellä keuhkokuumetta joka on hieman vaikea todeta.)
Niin jooo ja HAHAA~ päivittelin hieman dvd-kokoelmaani, nimittäin nyt mulla on kaikki Batman leffat (nää uudet, koska mun siskolla on ne vanhat), uudet Bondit, Harry Potterit, Sherlock Holmsit, Taru Sormusten Herrasta trilogia, Matrixit jne.
Hei tästä tulikin mieleen voisin joskus esitellä elokuviani, ja kertoa vaikka suosikkini niistä ehkä kunnon selityksillä ja perusteilla... (oi voi, en osaa selittää järkevästi)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...