12. huhtikuuta 2013

no 26.

Hihii~ oon paremmassa kunnossa jo, siis kun mulla on ollu se flunssa. Oon ilonen ku se on jo lähtemään päin, jaksaa töissäkin paremmin :) Eilen mulle tuli postissa tuo Jack Danniels ihanuus ja tänään sitten postimies soitteli ovikelloa ja toi mulle tuon fake Chanel paidan <3 Tänään kävin aamulla tekemässä välikokeen yhdestä aineesta ja se meni hienosti penkin alle. No ei yhtään ihme, en ollu lukenu siihen yhtään katottiin sen sijaan Matin kanssa eilen se uusimman Batman leffan. Sitten tänään aamulla heräsin varttia vaille kun tunti olisi alkanut. No pienessä kiireessä sitten menin kouluun tekemään sen kokeen. Opettajan kanssa sitten keskusteltiin ja hänkin uskoi että osaan tehdä ja ymmärrän aihe alueen mutta olin niin väsynyt ja sekaisin että tein pieniä virheitä.
Nyt ois viikonloppu mutta minä en varmaan mitään erikoista tee, joten ei tuu varmaan mitään erikoisia postauksiakaan. Oon töissä koko vkl:n samoin kaks muuta tulevaa viikonloppua. No koitan viikolla tehdä sit jotain kivaa ja jännää josta sitten vois postailla.

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...