11. maaliskuuta 2016

Inspiraatiota musiikista elämään

Hassua kirjoittaaa taas vaihteeks, mutta mietiskelin muutenkin kirjoittamista välillä, että kun otan välillä kumminkin kuvia joita haluaisin julkaista niin pitäisikö siis palailla tämän pariin. Varmaan siis satunnaisin merkein kirjoittelen pintapuolisesti tänne. Tälläkin hetkellä ajatus harhailee, kun ei oikein ajatus pysy kasassa siitä mitä haluan kirjoittaa.

Löysin vielä täydellisen kamerajalustan kirpparilta, nyt sitten palaan takaisin ootd-kuvien pariin. Jälleen sen toivon innostavan kuvaamistani ja vaatekaapin maksimaalista hyösyntämistä. Harmiksi vain meidän kämpässä on kovin vähän tilaa kuvailla, joten sisällä asukuvien ottaminen sijoittuu muutamiin paikkoihin. Parempien säiden ja kevään alkaessa kunnolla, voisin joku päivä eksyä kuvaamaan uloskin. Meidän lähi alueella on miellyttäviä kuvauspaikkoja, joten kuvaamiseen voisi into palailla. Oon myöskin koittanu katella käytettyinä tuohon mun kameraan objektiiveja, joka myöskin mahdollistaisi/laajentaisi mahdollisuutta erillaiselle kuvaamiselle. Kuten kaverini harrastaa cosplayta, niin oon nyt hänen kanssa päässyt opettelemaan kuvaamista. Odotan kesää innolla, kun meillä on suunnitelmissa käydä pari pukua kuvaamassa merenrannalla.

Olen myöskin ruvennut kuuntelemaan eeppisiä taustamusiikkeja hakien inspiraatiota musiikista, piirtämiseen ja kuvaamiseen. Piirtämisestäkin olen innostunut pitkästä aikaa ja olen enemmän keskittynyt realistisiin lyijykynä töihin. Se on ollut yllättävän rauhoittavaa niinkin pitkän tauon jälkeen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...