12. maaliskuuta 2016

Kokemusta rikkaampana ja haaveen saavuttaneena

Nostan katseeni tietokoneen näytöltä ja muistelen lämmöllä Slipknotin tammikuista keikkaa nähdessäni keikkalipun kiinnitettynä ilmoitustauluuni. Samalla pohdiskelin hieman, että miten innostuin kuuntelemaan kyseistä bändiä aikanaan. Muistan kun olin pieni ja veljeni kuunteli kyseistä bändiä ja itse olin "miten kukaan voi kuunnella noin raskasta musiikkia". Sitten aikaa kului, olinkohan ammattikoulussa eli joskus 2009-2012 ja niihin aikoihin muutama kaverini kuunteli kyseistä bändiä ja luultavimmin heidän ansiostaan aloin kuuntelemaan Slipknotin musiikkia. Välillä naureskelen itselleni, että kuinka sitä mieli voikin jonkin asian suhteen muuttua. 

Olin ensimmäistä kertaa heidän keikallaan nyt tämän vuoden tammikuussa ja kyllä menen mielelläni uudelleen. Mulla on tiettyjen bändien suhteen, että haluan nähdä ainakin kerran heidät. Mutta uskon näiden bändien kanssa joista haaveilen, niin ne eksyvät kaikki sellaiselle listalle, että haluan nähdä ne uudelleen. Muutenkin ajattelin, että voisin aina tilanteen tullen mennä keikoille tai festareille. Koska erillaiset elämykset ja tapahtumat elämässä kyllä piristää huimasti. Niitä on myöskin myöhemmin ihana mietiskellä ja fiilistellä.

Joku tapa mulle on tullu siitä, et jos vaan on myynnissä keikka paitoja niin sellainen pitää ostaa. Nytkin tietysti tarttui mukaan omaan silmään mieluisin versio Slipknotin keikkapaidasta, sinne kyllä jäi paljon kaikkea mielenkiintoista mitä ois voinut ostaa, mutta ihan hyvä etten alkanut ahmimaan kaikkea oheissälää. Koska oon tosi huono käyttämään asukokonaisuuksissa enää bändivaatteita, niitä bändipaitoja tulee eniten käytettyä löhöily vaatteina kotosalla.
Slipknot european tour 2016 setlist





2 kommenttia:

  1. Harmi kun ei törmätty. :c maybe some day.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, eiköhän me joku päivä tulla tapaamaan :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...