30. maaliskuuta 2016

Saman kysymyksen äärellä jälleen

Innostuin pitkästä aikaa tekemään youtubeen meikkivideon, tuli sopiva fiilis siihen. Loppu tulokseen olen tyytyväinen ja sitä nyt näin jälkeen päin katsellen, mietin että miksi en meikkaa useammin. Jälleen olen saman kysymyksen äärellä. Ja miksi en ole saanut vieläkään aikaiseksi tekoripsien testaamista, olen siis joskus ehkä kerran yhdissä kuvauksissa käyttänyt tekoripsiä ja se on jäänyt siihen. Puhuin aikaisemmin vuoden alussa joko täällä tai youtuben puolella, että haluaisin meikkailla useammi, nyt koitan ottaa asiasta kiinni. Koska mulla on myöskin ideoita muutaman muun meikkivideon tekemiseen, joten katsotaan mihin tämä meikkailu kehittyy mun osalla.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...