22. maaliskuuta 2016

Kunpa voisin soittaa sinulle jotain kaunista



Olen tässä pohdiskellut hetken, kun oon nyt ollu suurimmaks osaks työttömänä. Että pitäiskö aloittaa pianon soittaminen, joskus tenavana kävin muutamalla pianotunnilla, mutta jätin sen kesken inhottavan piano opettajan takia. Oon pohdiskellu tätä pianon soittamista aikaisemminkin, kun meillä nyt sattuu olemaan piano ja Matti on puhunut, että  se vois opettaa mua soittamaan pianoa. Useimiten tää halu osata soittaa fiilis ilmeentyy silloin, kun joko kuuntelen juurikin tuon ylläolevan kappaleen kaltaisia piano musiikkeja tai sitten kuuntelen, kun Matti soittaa pianolla jotakin kaunista.

Värjäilin myöskin hiuksiani pitkästä aikaa menneellä viikolla, otin hieman lisää väriä pois jotta saisin turkoosi/vihreästä kirkkaamman. Se onneksi onnistui, olen rakastunut ihan täysin tuohon Herman's suoraväriin, itselläni on siis Tammy sävy päässäni. Tämä on tuonut kyllä motivaatiota ja piristystä hiuksiini. Haluan siis tällä hetkellä hiuksistani niin pitkät kuin mahdollista, tai no jonnekkin alaselän tienoille asti olisi kiva saada hiukset kasvatettua. Se olisi realistinen ja ehkä mahdollinenkin toteuttaa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...