23. toukokuuta 2014

Leikkaako vai eikö leikkaa...

Löysin tämän naisen (Alice Kelson) tumbrl:sta ja rakastuin hänen hiustyyliinsä heti, haluaisin omaksua sen itselleni. Ei se ole kyllä mikään mahdottomuus, muutakuin siistisi hiuksia. Tavallaan paluu vanhaan, mutta tuo olisi kyllä kiva kesätukka. Huvittaa jos nyt innostun leikkuuttama hiukseni, kun juuri olen saanut kohtuu pitkiksi vanhat undercutit. (Viimeks kun olen leikannut undercutit, niin siitä taitaa olla jo reilu vuosi.) Ne menee jo melkein ponnarille. Tässä naisessa on muutakin kaunista kuin hänen hiuksensa. Kuten pidän erittäin paljon hänen kasvonpiirteistä. Tällä kertaa vaan kaipaan hieman uutta ilmettä hiuksille ja hän toi tuon tyylin ihanasti esille, olen joskus haaveillutkin tuosta tyylistä mutta silloin en ollut varma sopiiko lyhyt otsis minulle. Nyt se onkin jo valmiina ja undercutteja on jo testattu sopiviksi.

-Mitä mieltä te ootte, sopisko mulle tuollainen tyyli? (Tuun varmaan toteuttamaan tuon joka tapauksessa.)
-Tuleeko teidän haaveiltua keväällä kesätukasta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...