12. toukokuuta 2014

Kameralla leikiskelyä ja kuulumisia

Syy jonka takia en ole jaksanut tehdä merkintöjä on se, että minulla ei ollut hetkeen kameraa ja nyt kun minulla on kamera niin kiristän itseäni, että saan kuvata kunnolla sitten vasta kun asiakastyö on valmis. Sain myytyä sen entisen kamerani Canon eos 1100d:n sopivalla hintaa ja hankin tilalle Canon eos 700d:n sillä STM kit:llä. Myin myös tripodin/kameran jalustan sen vanhan kameran mukana, koska se oli kevyt halppis jalusta ja ajattelin ihan kameran turvallisuuden vuoksi hankkia jykevämmän/vahvemman jalustan. Sen löysinkin sitten anttilasta pian kameran saapumisen jälkeen.
Olen minä hieman leikiskellyt kameralla vaikka kovasti pitäisi tehdä sitä asiakastyötä ja olen opetellut käyttämään uusia juttuja mitä taas vanhemmasta mallista ei löytynyt. 

Aikani kuluu yhä töiden parissa ja kaikki vapaa aikani on mennyt asiakastöitä tehdessä, piirrellessä, game of thronesia katsoessa ja kavereiden kanssa hengaillessa.Tänäänkin vihdoin sain päässä pyörineen tatuointi idean ylös paperille. Ideoita tatuointeihin mulla on useita, onneksi suurin osa on paperille piirrettynä talteen. Mutta osan kuvien koko ja sijainti keholle on vielä hukassa. Se ei haittakkaan, tuleepa ainakin tarkkaan pohdittua mitä sitä on ottamassa, minne ja minkä kokoisena. Tietysti sitä pitää sitten jossain vaiheessa varata aikaa tatuointia varten ja päättää mikä näistä useista ideoistani tulisi ensimmäisenä jonossa. Voisin vaikka kesän aikana ottaa uutta kuvaa ihollleni alkaahan siitä olla jo pian vuosi kun sen ensimmäisen kuvan otin. Ja kauhea kuumehan tuohon touhuun tuli jo heti ekan jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...