18. toukokuuta 2014

Kohti kesää ja suunnitelmia

IHANAA, kohta loppuu stressaaminen. Nimittäin enää reilu viikko työssäoppimista ja saan sen jälkeen keskittyä ihan rauhassa töihin. Taas tullu semmonen väsymys tuosta kahden työpaikan välillä ramppaamisesta. Kaikki vapaapäivät menny kyllä hyvin kotona löhöämiseen, kun ei oo oikeen jaksanu tehä mitään. Siltä täällä kyllä alkaa näyttääkki, mutta itseppä olen valinnut. En kyllä suosittele sitä kellekkään, jos ei oo sit ihan varma  siitä että pystyy siihen vahva ja ahkera luonne (myöskin hieman hullu).  

Nyt kun mulla on ollu hieman ylimäärästä aikaa niin oon koittanu kuvata aina kun on mahdollista. Kun siis kiristin itseäni sillä että sitten kun se asiakastyö on valmis niin saan kuvata. Ja sain sen valmiiksi tässä pari päivää sitten. Tänään luovutin työn asiakkaalleni ja hän oli erittäin tyytyväinen siihen.

 Oon myös suunnitellut hieman pieniä kuvaus projekteja itselleni. Oon esim haaveillu, että meen kesän aikana käymään kotipaikkakunnallani ja menen kuvaamaan paikkoja joilla on ollu mun elämässä merkitystä ja paikkoja mitkä sisältää muistoja. Eli palaisin päiväksi takaisin sinne mistä elämäni on alkanut. Ihan jännityksellä odotan että millainen päivä siitä tulee. En kyllä ole vielä päättänyt milloin, menen varmaan sitten kun on vapaapäivä töistä ja on fiilistä lähteä toteuttamaan tätä.

Kyllä sitä on suunniteltu muutakin kesälle, nimittäin 8-9pv kesäkuuta me lähdetään Matin kanssa yöllä junalla kohti Turkua ja sieltä sitten kohti Ruotsia. Me ollaan siellä 4 päivää, yövytään ihan Tukholmassa. 

Ehdotelkaas paikkoja mitkä kantsii stekata Tukholmasta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...