23. kesäkuuta 2013

no 53.

 JUHANNUUUSSH!! (sekavasti selitettynä xD)
Perjantaina olin töissä ihan sopivan kiireinen sillai et aika kului nopeasti. Siitä lähdin pyöräilemään kauhealla vaudilla kohti kotia ja laitoin viimeiset tavarat valmiiksi viikonloppua varten. Kaverini olivat tulossa hakemaan minua matkalle kohti kalajokea. Vietimme juhannuksen kalajoella kaverimme mökillä kaukana hiekoista, tuli otettua aurinkoa samalla kun hengailtiin ja juteltiin porukalla siinä kallioilla, sainkin rusketusta hieman. :) Myös saunottiin ihan älyttömän paljon ja meressäkin kävi porukkaa mutta itse kävin kastelemassa vain jalkoja kun siellä oli niin matalaa että olisi pitänyt lähteä seikkailemaan hyvin kauas että olisi voinut uida.  Itse olin siellä vain yhden yön, muut viettivät siellä kaksi yötä. Tämä yksikin yö oli ihan huikean hauska vaikka tiiviissä tunnelmissa tuli nukuttua, olen iloinen että lähdin mukaan.  Paikka oli ihan uskomattoman kaunis, tämä oli minulle ensimmäinen juhannus siellä. Suurin osa kavereista vietti viimevuonnakin juhannusta samaisella mökillä. 
Mahtava reissu oli kyllä, seuraavia odotellessa. (nyt jaksaa olla taas töissäkin odotellen seuraavia seikkailuja) 
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...