16. kesäkuuta 2013

blogi muutoksia no 3. / no 51.

Innostuin näin vapaapäivänäni ottamaan kuvia, samalla hieman pohdiskellen josko niistä olisi sopiviksi blogibannereiksi. Tässä nyt sitten onkin jotain kuvia mitä olen ajatellut banneriksi mutta en vielä tiedä edes millaisella fontilla kirjoittaisin blogin nimen... ^^''

Mitäs elämääni, nyt paljon enemmän työvuoroja joten minusta ei niin hirveästi kuulu. Olen niin laiska sillon kun on töitä, nukun myöhään jos sattuu olemaan iltavuoro ja sitten jos on aamuvuoro niin löhöän tietokoneella pelaillen Don't Starve:a. Tosin nyt pitäisi hieman panostaa Wiihin, kun menin hankkimaan kaksi Resident Evil peliä lisää. Zero ja ykkönen ovat nimittäin niin vanhoja ja vaikeita pelejä että hajoo pää. Eli omistan tällä hetkellä tällaiset ihanuudet; Resident Evil, RE Zero, RE The Darkside Chronicles, RE The Umbrella Chronicles (uusi) ja Re 4 wii edition (uusi). Nelosen olen nähnyt joskus pelattavan läpi joten tiedän siitä hieman, mutta saa nähdä osaanko ja uskallanko pelata sen pelin itse loppuun. :)

Oikeestaan mun pitäis tehä kaikkia projekteja pois mitä oon ideoinut (hommannut jo kankaatkin niihin), saanut ja luvannut. Mulla on pitkästä aikaan aika varma ja vahva idea cosplay:n (= costume play, pukeudutaan piirretty-, sarjakuva- ja pelihahmoiksi erillaisiin tapahtumiin esimerkiksi.) suhteen, en oo vuosiin tähän ihanaan harrastukseen panostanut niin ajattelin sitten tänä syksynä saada jotain aikaiseksi.
Se selviää sitten joskus... 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...