9. kesäkuuta 2013

no 50.

 Erillainen viikonloppu :D eli mulla oli myös lomaa nyt hieman pidempi jakso. Oon yrittäny hengailla mahdollisimman paljon kavereiden kanssa ja tehdä Tytin kanssa yhtä projektia. Hyvin oon kyllä toteuttanu päivät kun on saanut mennä koko ajan ympäri kaupunkia sekä maakuntaa. Sitä on tullu vierailtua veljen luona ja äitikin kävi siellä niin näin heitä samalla kertaa. Sitten siskoni on viettänyt aikaa täällä kaupungissa niin olen hänen kanssaankin saanut viettää aikaa. Mutta kaikkein odotetuin tapahtui vihdoin, sain sen haluamani tatuoinnin selkääni. Ah~ voittaja fiilis, kerrankin oli rahatilanne suopea ja muutenkin tilanne erittäin hyvä. Useinhan sanotaan että kesällä ei kannata suomessa ottaa tatuointia että se voi tulehtua helpommin, mutta uskon vain että se johtuu ihmisestä itsestään osaako/viitsiikö huolehtia rakkaastaan oikein.
Jos jotain sanon tatuoinnin ottamisesta niin kannattaa ottaa ensimmäisenä tautointina sellanen pitkään harkittu, koska jos siitä tatuoimisen aiheuttamasta kivusta pidä niin sitten on voi voi~ Itse olin pohdiskellut omaani jonkun nelisen vuotta ja siitä on ollut useampia erillaisia variaatioita esillä itselleni jotta pääsisin lopputulokseen. Nyt se lopputulos on selässäni ja olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen, vaikka sattuikin.
Samaisena päivänä kävin shoppailemassa Seppälästä muutaman jutun, juu saan vihaa niskaan vyölaukusta mutta mitä väliä muiden mielipiteillä. :) Sitten illemmalla rakas ystäväni tuli meille ja pelailimme mahjongia, tai oikeastaan se on vielä opettelemisen tasolla koska se on hyvin vaikea peli.
Tänään olen pyörähtänyt synttäreillä, pelaillut mtg:tä Matin kanssa (juu osaan itsekkin pelata kyseistä korttipeliä ja Matti rakkaani on niin innoissaan siitä niin hän on tehnyt minulle oman pakan) ja hengailemassa/katsastamassa paremmin Urbanlaneja. Siskoni ja ystäviä on siellä crue porukassa niin tulipa jututettua heitä ja kuunneltua heidän outoja/hassuja keskusteluita. Yllättävän kauan viihdyimme siellä, itseäni alkoi kutkuttamaan selästä niin ajattelin että nyt matka kyllä vie kotiin suihkuun ja kunnon rasvaaminen selälle. Nyt sitten istunkin itse tietokoneella ja pohdin menenkö nukkumaan vai valvoisinko niin kauan että Matti tulee kotiin.











3 kommenttia:

  1. olipa kiva lukee tätä postausta ja sun kuulumisii yleensäkki :) mä kattelin kans noita vyölaukkui, eikä ne mun mielestä oo mitenkää noloi vaikka yleensä vyölaukusta niin ajatellaanki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä projektii te teette Tytin kans? Piti kysyy edellises kommentis Mut... Unohin :D

      Poista
    2. Kiitos, kirjoittaminen on ollu vähän hukassa pitkän aikaa ja sitten vielä pitäis keskittyä kirjoittamiseen että se ois jotenki ees mielenkiintosta luettavaa. XD Välillä on niin laiska et kirjottaa vaan eikä tarkista vaikka se ois fiksua. Päällystetään yhtä tuolia Tytin kanssa, se on vähän niin ku säkkituoli mut silti ei :DD

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...