27. tammikuuta 2015

Väsyttää, tahdon vain parantua

Only in finnish, 'cos I am lazy and sick.

Mulla oli tylsää, musta tuntuu että en oo vieläkään terve. :/ Hirveintä tässä on se, että kun kulutan aikaani kaiken muun kanssa. Vaikka mun pitäis ahertaa opparin parissa, mutta uskon että se johtuu ihan tästä olotilasta ettei jaksa keskittyä kunnolla mihinkän. Tänään oli arviointi keskustely työssäoppimispaikalla ja no sen stressaamisen saa unohtaa. Haluaisin olla terve, mutta eih. Vkl tai no jo torstaina ois kiva olla kunnossa, kun me lähdetään Matin kanssa kohti Turkua. Vihdoin päästään kavereiden luokse sinne, samalla pääsee tutustumaan tulevaan kotikaupunkiin. Oon niin innoissani tulevasta syksystä ja kun pääsee muuttamaan. Alan olla jo muutoksen tarpeessa. Tottunu tässä 5-6 vuoden aikana siihen, että asiat ja elämään on tullu muutoksia. Ja nyt kun sitä on ollu hetken paikallaan niin alkaa turhauttaa, mutta ei kauaa nii pääsee taas toteuttaa haaveita.

Matilla on ollu tänään kavereita pelaamassa sen kanssa MTG:tä, joten oon sit koomannu makkarissa sängyssä ja lattialla läppärin kanssa. Sillä aikaa tosiaan oon jumittanu animen parissa ja ihaillu mun uutta hiirimattoa ja miettiny mitä pakkaan Turun reissulle. Siitä myöskin tietää, että lagaan ja koomaan kun puen tän mun ihanan Zombie hupparin. Sillon kun ostin tän niin olin sairaana, se varmaan oli enne että tästä tulee mun sairastelu huppari. 

Onko teillä jotain vaatteita mitä vain käytätte sairastaessanne?




2 kommenttia:

  1. Siisti sairasteluasu sulla kuitenkin, ei ollenkaan paha :D Mä en kehtais näyttää kenellekkään millasissa pieruvaatteissa istun aina kotona, siis ihan terveenäkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen mää kans sairastelin pyjamassa, mutta nyt kun täällä on vieraita ja mulla on sika kylmä tai kuuma. En tiiä niin oon ollu sukkiksissa ja hupparissa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...