21. tammikuuta 2015

Reading, reading... I want to read more

I've been reading books these five day. It's feels so odd, 'cos I don't usually read. But I've been enjoying. I haven't been on computer, 'cos my days have gone at work and reading. It feels nice actually, I am not that addicted to electronics. And I feel like I need to read more and more. 
Oh, I got new mirror from my mom, it reminds me about my childhood home. I like it so much, it's bigger than the previous one. Now it's easier try on my own made clothes.
Also at this week I got more stuff from eBay. Yey~ So this is shortly what I've been doing. I'm alive, submerged in world of books.

Olen uponnut pitkästä aikaa kirjojen maailmaan, joka hieman hämmentää minua. En näinä viitenä päivänä ole käynyt kotona koneelani. Olen vain töissä ollut koneella ja tehnyt töitä koneen kanssa. Some on jäänyt sivuun hetkeksi, olen kyllä ylpeä hieman itsestäni. Koska osaan vielä irrottautua elektroniikasta, en ole riippuvainen siitä. Töissäkin vain vilkaisin näinä viitenä päivänä puhelinta ja kotosalla sitten sukelsin kirjojen maailmaan.
Sain tässä sen pikku peilin tilalle äitiltäni isomman peilin, siitä tulee hieman mieleen lapsuuden koti. Pidän siitä erittäin paljon koska se ei vääristä, ja se on isohko. Sen edessä on helppo sovitella omia teoksiaan.
Tässä viikolla postissa eksyi muutama eBay tilauskin. Eipä mitään tämän kummallisempaa tällä kertaa. Olen elossa, kirjojen maailmaan uponneena.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...