1. heinäkuuta 2013

Postin kanssa leikkimistä

Olen tosiaan innostunut myymään siellä facebookin kirppareilla tavaraa pois niin sitten on saanut leikkiä hieman postin kanssa. Samalla olen myös tehnyt muutamia kivoja löytöjä sieltä kuten niitti henkselit ja Sex Pot Revenge kangaskassi.
Samalla on kyllä tullu tuhlattua rahaa Nellyyn, Members.comiin ja giganttiin. Tosin teille selviää myöhemmin membersin tilaus ja gigantin. Nellystä tilailin nuo suloiset paksupohjaiset tennarit, nyt sitten varmaan myyn pois ne ebay:stä ostetut kun ihastuin näihin uusiin lapsukaisiin ihan täysin.

Muuten mulle ei kuulu mitään hirveän erikoista töissä oon ollu ja hengaillu jonkin verran kavereiden kanssa. Kauhean flunssan olen saanut jostain ja odottelen palkkapäivää innolla.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...